آمریکا پسر مادورو را تحریم کرد

به گزارش گالری ابزار زیبا، وزارت خزانه داری آمریکا در تازه ترین اقدام خود علیه ونزوئلا، چندین مقام این کشور از جمله پسر رئیس جمهور ونزوئلا را در لیست تحریم های خود قرار داد.

آمریکا پسر مادورو را تحریم کرد

به گزارش گروه بین الملل گالری ابزار زیبا، وزارت خارجه آمریکا روز جمعه با انتشار بیانیه ای گفت : نیکلاس ارنستو مادور گورا فرزند رئیس جمهوری ونزوئلا در فهرست تحریم شدگان این کشور قرار گرفته است.

در بیانیه روز جمعه این وزارتخانه آمده است ، پسر نیکلاس مادورو به دلیل عضویت در مؤسسات دولتی و تضعیف انتخابات ملی دموکراتیک در لیست تحریم قرار گرفته است.

به گفته آمریکایی ها، ارنستو در سال 2014 از سوی پدرش در این پست منصوب شد تا هدایت گروه بازرسان ریاست جمهوری را برعهده گیرد.

وزارت خزانه داری آمریکا همچنین لوئیس آلفردو موتا وزیر سابق انرژی ونزوئلا و خوزه لوگو گومز معاون اقتصادی و سرمایه گذاری وزارت انرژی برق ونزوئلا را تحت تحریم های خود قرار داد.

آمریکا و گروهی از متحدان این کشور سوم بهمن ماه سال گذشته در اقدامی غیرقانونی خوان گوایدو رهبر شورای ملی ونزوئلا را به عنوان رئیس جمهور خودخوانده این کشور به رسمیت شناخته و دولت مادورو را که تنها چند ماه پیش از آن با رأی بالای مردم ونزوئلا مجددا به ریاست جمهوری انتخاب شده بود، غیرقانونی گفتند. این اقدام های مداخله جویانه آمریکا و متحدان غربی اش با مخالفت ایران، روسیه، چین،کوبا، بولیوی، ترکیه و برخی کشورهای دیگر روبرو شده است.

.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "آمریکا پسر مادورو را تحریم کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمریکا پسر مادورو را تحریم کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید