احداث راستا برگشت آزادراه رشت از داخل شهر رودبار قطعی شد ، نظر بازاریان تامین شد؟

به گزارش گالری ابزار زیبا، فرماندار شهرستان رودبار گفت: احداث و عبور راستا برگشت باقیمانده آزادراه رشت - قزوین از داخل شهر رودبار، قطعی شده است.

احداث راستا برگشت آزادراه رشت از داخل شهر رودبار قطعی شد ، نظر بازاریان تامین شد؟

گالری ابزار زیبا: محمد صالح ضیایی در نشست آنالیز مسائل آزادراه رودبار - منجیل در شهر رودبار اظهار گفت: مسئولان وزارت راه و شهرسازی برای ترمیم خسارت های احداث آزاد راه در رودبار قول داده اند.

وی با قدردانی از زحمات و نگاه ویژه رئیس سازمان برنامه و بودجه برای تکمیل باقیمانده آزادراه گفت: احداث و عبور راستا برگشت باقیمانده آزادراه از داخل شهر رودبار قطعی شده و همکاری و همراهی شهرستان را برای اجرای این پروژه داریم.

فرماندار رودبار اضافه نمود: معاون وزیر راه و شهرسازی در نشستی که معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گیلان و مدیران کل و مسئولان و مدیریت شهری رودبار هم شرکت داشتند، وعده ترمیم خسارت های وارده به شهر را با پیش بینی اعتبار داده است.

محمد صالح ضیایی فرماندار رودبار اوایل تیرماه جاری نیز در دیدار و نشست با جمعی از بازاریان رودبار نیز گفته بود که راستا شمال به جنوب آزادراه رشت - قزوین از این شهرستان عبور می نماید.

مدیرکل دفتر فنی، امور عمرانی، حمل و نقل و ترافیک استانداری گیلان هم با بیان اینکه پیگیری مسائل و دغدغه ها وظیفه ماست، تاکید نمود: پیمانکاران نباید مدیریت شهری را زیر سوال ببرند و باید با آنان هماهنگ باشند.

ساحره میرسیدی اضافه نمود: خسارت های وارده به بناها، راه، چاه و تاسیسات که در پی احداث آزادراه و راه آهن رشت - قزوین به شهر رودبار وارد شده، توسط شهرداری احصاء و اعلام گردد.

وی ادامه داد: از هم اکنون طراحی مربوط به عبور باقیمانده آزدراه از داخل شهر رودبار در راستا شمال به جنوب صورت گیرد و به مردم اطلاع رسانی گردد چراکه تقدم و تأخر اجرا، ممکن است برخی از اقدامات را تحت تاثیر قرار دهد.

بر اساس گزارش ایرنا، عملیات اجرایی آزادراه قزوین - رشت از سال 1383 شروع و تا سال 1388 قسمت عمده آن تکمیل شد و از منتهی الیه آزادراه قزوین - زنجان تا امامزاده هاشم رشت به بهره برداری رسید اما 11 کیلومتر از این راستا آزادراهی بین رودبار و منجیل، باقی مانده بود. سه هزار و 200 متر از راستا 11 کیلومتر باقی مانده آزادراه رشت - قزوین در دولت یازدهم به بهره برداری رسیده و در حاضر عملیات اجرایی هشت کیلومتر باقی مانده نیز شروع شده است.

منبع: چمدان

به "احداث راستا برگشت آزادراه رشت از داخل شهر رودبار قطعی شد ، نظر بازاریان تامین شد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احداث راستا برگشت آزادراه رشت از داخل شهر رودبار قطعی شد ، نظر بازاریان تامین شد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید