ادامه صعود دلار در بازارهای جهانی

به گزارش گالری ابزار زیبا، با افزایش خوش بینی ها نسبت به حل و فصل اختلافات تجاری بین آمریکا و چین، ارزش اسکناس سبز تقویت شد.

ادامه صعود دلار در بازارهای جهانی

به گزارش گالری ابزار زیبا به نقل از رویترز، در معاملات روز آدینه بازارهای ارز، معاملات تحت تاثیر خبر توافق آمریکا و چین برای از سرگیری مذاکرات تجاری نهاده شد و با کاهش تقاضا برای خرید دارایی های امن، ارزش دلار رو به صعود رفت. دو طرف توافق نموده اند که پس از دو ماه وقفه و اقدامات متقابل، مجددا به میز مذاکره باز گردند. از سوی دیگر آمارهای جدید منتشرشده از بازار کار آمریکا نشان می دهد که سرعت رشد دستمزدها در بخش خصوصی به بالاترین سطح خود در طول چهار ماه اخیر رسیده است.

جونیچی ایشی کاوا، استراتژیسن ارشد ارزی در موسسه ای جی سکیوریتیز گفت: آمارهای نیرومند بازار کار آمریکا یکی از عوامل اصلی رشد بازدهی اوراق قرضه دلاری و به دنبال آن ارزش دلار بود. اکنون نگاه ها به انتشار گزارش نرخ بیکاری ماه اوت آمریکاست و می تواند باعث تقویت بیشتر ارزش دلار گردد.

امروز هر دلار به ازای 107 ین مبادله شد اما در برابر پوند به پایین ترین سطح شش هفته اخیر خود رسید و نرخ برابری وند معادل 1.2353 دلار اعلام شد. یورو نیز به 1.1043 دلار رسید تا کماکان در یکی از پایین ترین سطوح خود در طول سه سال اخیر در برابر دلار قرار داشته باشد.

ایشیرو تانی، استراتژیست ارشد در موسسه دایوا سکیوریتیز گفت: به نظر می رسد بازارها اندکی عینک بدبینی را کنار گذاشته اند.

بازدهی اوراق قرضه 10 ساله وزارت خزانه داری آمریکا به 1.536 درصد رسید تا جای خود را در کانال 1.5 درصدی بیش از پیش تحکیم کند. شاخص دلار که نرخ برابری آن در مقابل سبدی از ارزهای جهانی را اندازه می گیرد به 98.369 واحد رسید. در برابر همنامان خود، هر دلار آمریکا به ازای 1.4661 دلار استرالیا، 1.3209 دلار کانادا و 1.3839 دلار سنگاپور مبادله شد.

در برابر سایر ارزهای مهم، هر دلار به ازای 7.1454 یوان چین و هر فرانک سوئیس به ازای 1.0133 دلار مبادله شدند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "ادامه صعود دلار در بازارهای جهانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ادامه صعود دلار در بازارهای جهانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید