ارتش یمن حمله ائتلاف سعودی را با موشک دفع کرد

به گزارش گالری ابزار زیبا، سحنگوی نیروهای مسلح یمن بیان کرد که ارتش این کشور با موشک بالستیک تجهیزات لجستیکی و محل تجمع نیروهای ائتلاف سعودی را در شمال یمن هدف قرار داده است.

ارتش یمن حمله ائتلاف سعودی را با موشک دفع کرد

به گزارش گروه بین الملل گالری ابزار زیبا، سرتیپ یحیی سریع، سخنگوی نیروهای مسلح یمن از دفع حملات ائتلاف سعودی را در شمال یمن اطلاع داد.

او گفت که نیروهای یمن اخیراً حمله زمینی گسترده ائتلاف عربستان سعودی در استان الجوف (شمال) را دفع نموده اند و طی آن، ده ها تن از متجاوزان وابسته به این ائتلاف کشته یا زخمی شده اند.

این مقام نظامی دولت نجات ملی یمن (مستقر در صنعا) گفت در ابتدا حمله، نیروهای ائتلاف با پوشش هوایی جنگنده ها (30 حمله هوایی) توانستند 16 ساعت پیشروی نمایند که با حمله موشکی به پشت خطوط درگیری، این حمله دفع شد.

سرتیپ سریع در خصوص این حمله موشکی گفت: در استان الجوف، نیروها و تجهیزات کمکی ائتلاف متجاوز را با موشک بالستیک از نوع قاصم هدف قرار دادیم که بر اثر این حمله موشکی، ده ها تن کشته و زخمی شده اند.

او در حساب توییتری خود نوشت که این حمله موشکی دقیق بود و نیروهای ائتلاف سعودی را خیلی شوکه نموده است.

اخیراً نیروهای ائتلاف سعودی بعد از ناکامی در نفوذ به یمن از شمال غرب و ساحل غربی، کوشش می نمایند از سمت شرق و شمال شرق در مناطق تحت کنترل دولت نجات ملی پیشروی نمایند.

منبع: خبرگزاری فارس

به "ارتش یمن حمله ائتلاف سعودی را با موشک دفع کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارتش یمن حمله ائتلاف سعودی را با موشک دفع کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید