اصلاحات عدالت کیفری؛ کوشش ترامپ و دموکراتها برای کسب آرای اقلیتها

به گزارش گالری ابزار زیبا به نقل از رویترز، دونالد ترامپ، رئیس جمهور امریکا در نشستی با موضوع اصلاح عدالت کیفری در کارولینای جنوبی شرکت کرد.

اصلاحات عدالت کیفری؛ کوشش ترامپ و دموکراتها برای کسب آرای اقلیتها

وی با حمایت از اصلاحات گسترده امیدوار است سال آینده آرای بیشتری را در میان آمریکایی های آفریقایی تبار کسب کند.

جو بایدن معاون رِییس جمهور سابق، سناتورها الیزابت وارن، برنی سندرز و شش نامزد دیگر دموکرات نیز برنامه های عدالت کیفری خود را در این مجمع ارائه خواهند کرد.

این مجمع با هدف آنالیز مراحل بعدی اصلاحات عدالت کیفری برگزار گردید. این در حالی است که ترامپ سال گذشته قانون فراحزبی که تغییرات بسیاری اعم از کاهش مجازات های شدید برای جرایم غیر خشونت آمیز نظیر جرایم مربوط به مواد مخدر ایجاد می کرد را امضا نموده بود.

ترامپ در سخنرانی خود گفت: امیدوارم دولت من را بر اساس دستاوردهای عظیمی که حاصل کردیم قضاوت کنید.

ترامپ در سال 2016 فقط 8 درصد آراء سیاه پوستان را به دست آورد. نشانه های اندکی وجود دارد که از آن موقع گرایش های خود را تغییر داده باشد.

قانون ثبت شده توسط ترامپ مقامات را ملزم به استقرار زندانیان در زندانهای نزدیک خانواده شان و گسترش برنامه های درمان با مواد مخدر برای زندانیان و مشمولان آزادی مشروط کرد و به بعضی از زندانیان فدرال اجازه داد که احکام خود را با انجام رفتار خوب زودتر به سرانجام برسانند.

گفته شده است این اقدام موجب ایجاد قانونی در سال 2010 شد که مجازاتهای سنگین تری برای به همراه داشتن کراک و کوکایین مورد استفاده فقرا و اقلیت ها را کاهش می داد تا کوکایین که توسط قشر ثروتمند و متوسط مصرف می شد. این قانون همچنین برنامه هایی را برای یاری به جوانان در معرض خطر گسترش داده و اعمال محدودیت بر زندانیان باردار یا پس از بارداریشان را ممنوع گفت.

منبع: خبرگزاری مهر

به "اصلاحات عدالت کیفری؛ کوشش ترامپ و دموکراتها برای کسب آرای اقلیتها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اصلاحات عدالت کیفری؛ کوشش ترامپ و دموکراتها برای کسب آرای اقلیتها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید