تثبیت صدرنشینی رم با پیروزی مقتدرانه برابر اینتر

به گزارش گالری ابزار زیبا، خبرنگاران: قرمزپوشان پایتخت ایتالیا، در خانه اینتر شکست سنگینی را به این تیم تحمیل و صدر جدول رده بندی را حفظ کردند.

تثبیت صدرنشینی رم با پیروزی مقتدرانه برابر اینتر

به گزارش گالری ابزار زیبا، در شروع هفته هفتم از لیگ دسته اول فوتبال ایتالیا موسوم به سری A، شب گذشته (شنبه) 2 دیدار برگزار گردید که در مهم ترین آنها رم، صدرنشین جدول رده بندی در استادیوم جوزپه مه آتزای شهر میلان، تیم اینتر را با نتیجه 3 بر صفر شکست داد و صندلی خود را در صدر جدول رده بندی تثبیت کرد.

در این بازی پربرخورد که داور 9 بار کارت زرد را از جیب خود بیرون آورد و در دقیقه 79 هم یک کارت قرمز به فدریکو بالزارتی، مدافع رم نشان داد، فرانچسکو توتی 2 بار در دقایق 18 و 40 (از روی نقطه پنالتی)، و آلساندرو فلورنزی در دقیقه 44 برای جالوروسی گلزنی کردند.

شاگردان گارسیا با 3 امتیاز این بازی خارج از خانه 21 امتیازی شدند تا صددرصد امتیازات را کسب نموده و اختلاف خود را با ناپولی و یوونتوس که یک بازی کمتر انجام داده اند به 5 امتیاز افزایش دهند.

در دیگر بازی شب گذشته کیه وو در خانه با نتیجه یک بر صفر به آتالانتا باخت. تک گل این بازی را ماکسیمیلیانو مورالس در دقیقه 16 به ثمر رساند تا آتالانتا 9 امتیازی شده و به رده هشتم صعود کرد.

در ادامه بازی های هفته هفتم سری A، امشب 8 دیدار برگزار می گردد که در مهم ترین آنها یوونتوس، مدافع عنوان قهرمانی رقابت ها در خانه به مصاف میلان می رود. ناپولی نیز در خانه پذیرای لیورنو است.

برنامه سایر بازی های امشب به توضیح زیر است:

پارما - ساسولو

سمپدوریا - تورینو

اودینزه - کالیاری

بولونیا - ورونا

کاتانیا - جنوا

لاتزیو - فیورنتینا

منبع: تسنیم

به "تثبیت صدرنشینی رم با پیروزی مقتدرانه برابر اینتر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تثبیت صدرنشینی رم با پیروزی مقتدرانه برابر اینتر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید