تدوین واقع بینانه بودجه سال 99 آموزش و پرورش، بلاتکلیفی سهمیه سوخت معلمان روستا ها

به گزارش گالری ابزار زیبا، حاجی میرزایی گفت: اختلال در برآوردهای وزارت آموزش و پرورش دلیل اصلی مشکل برای برنامه ریزی بودجه است.

تدوین واقع بینانه بودجه سال 99 آموزش و پرورش، بلاتکلیفی سهمیه سوخت معلمان روستا ها

به گزارش ، محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش در حاشیه امضای تفاهم نامه ساخت 170 هزار واحد مسکونی برای فرهنگیان، اظهارکرد: وزارت آموزش و پرورش در بحث بودجه همیشه با یک مشکل سالانه روبرو بوده و آن این است که برآورد های هزینه این وزارتخانه به درستی صورت نگرفته است.

او این مشکل را دلیل موکول شدن مطالبات به سال های بعد دانست و گفت: این مسئله باعث بروز مسائلی برای نظام آموزشی کشور شده است. برای برطرف این مسائل، همکاران ما بودجه 99 را واقع بینانه تر تدوین خواهند کرد.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه نباید تنگنا ها و مشکل بودجه 99 را فراموش کنیم، تأکید کرد: در تدوین لایحه و ارقام بودجه 99 آموزش و پرورش با کارشناسان سازمان برنامه و بودجه مذاکره و ارتباطات خوبی داریم و امیدواریم بتوانیم مسائل سال های اخیر بودجه آموزش و پرورش را حل کنیم.

ساخت 170 هزار واحد مسکونی برای متقاضیان فرهنگی کلید خورد

حاجی میرزایی در پاسخ به پرسش دیگر مبنی بر سهمیه سوخت معلمانی که در روستا ها تدریس می نمایند، گفت: سهمیه سوخت سرویس مدارس براساس تصمیم گیری ستاد سوخت به تناسب با پیمایش مشخص شده است.

تو شرح داد: در این راستا سرویس های مدارس پس از ثبت نام در سامانه سپند ماهانه تا 120 لیتر در کارت سوخت آن ها معادل ریالی شارژ خواهد شد.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه این سهمیه از 24 آبان تخصیص یافته است، اضافه کرد: دارندگان سرویس مدارس و اولیا نگرانی در این رابطه نداشته باشند و نباید سرویس های مدارس دریافتی خود را افزایش دهند.

حاجی میرزایی پاسخی به پرسش سهمیه سوخت معلمانی که در روستا ها تدریس می نمایند، نداد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "تدوین واقع بینانه بودجه سال 99 آموزش و پرورش، بلاتکلیفی سهمیه سوخت معلمان روستا ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تدوین واقع بینانه بودجه سال 99 آموزش و پرورش، بلاتکلیفی سهمیه سوخت معلمان روستا ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید