توئیت سندرز پس از ترخیص

به گزارش گالری ابزار زیبا، ایسنا نوشت: سندرز درباره بیماری و فعالیت های سیاسی اش شرح داد.

توئیت سندرز پس از ترخیص

در پی اعلام پزشکان مبنی بر سکته قلبی برنی سندرز، وی پس از مرخصی از بیمارستان ضمن تقدیر از پزشکان و پرستاران و کادر بیمارستانی در توییتی نوشت: پس از دو روز و نیم بستری بودن در بیمارستان الان خوبم و پس از یک دوره کوتاه استراحت به سر کارم باز می گردم و منتظرم تا هرچه زودتر به رقابت های انتخاباتی باز گردم.

ستاد انتخاباتی برنی سندرز، از نامزدهای حزب دموکرات برای انتخابات آمریکا تائید نموده که او به خاطر سکته قلبی مورد عمل جراحی نهاده شده است.

این سناتور آمریکایی روز سه شنبه در جریان یک گردهمایی تبلیغاتی در نوادا پس از درد در ناحیه سینه به بیمارستان منتقل شد.

برای برطرف انسداد شریان های قلبی سندرز که 78 سال دارد وی تحت عمل جراحی نهاده شد. سندرز روز آدینه بیمارستان را ترک کرد و گفت حالش خوب است.

پزشکان سندرز گفتند: دو استنت در سرخرگ های کرونری او کار گذاشته شده است.

این پزشکان گفتند سایر سرخرگ های سندرز به طور عادی فعالیت می نمایند.

پزشکان گفتند که روز آدینه، حال سندرز به اندازه کافی خوب بود که از بیمارستانش در لاس وگاس مرخص گردد.

این دو پزشک گفتند که به سندرز توصیه شده است مشکل پیش آمده را با پزشک شخصی خود پیگیری کند.

به گزارش بی.بی.سی سندرز در بیانیه ای که پس از ترخیص از بیمارستان منتشر کرد، گفت پس از مرخصی کوتاه مدت، من منتظر بازگشت دوباره به کار هستم.

او به هوادارانش گفت حالش خیلی بهتر است.

سندرز گفته است در مناظره بعدی نامزدهای حزب دموکرات که 15 اکتبر برگزار می گردد، شرکت خواهد نمود.

سندرز مسن ترین کاندیدا است و ممکن است با سئوال هایی در باره وضع سلامتی اش در صورت کسب نامزدی حزب برای رقابت با دونالد ترامپ در انتخابات سال آینده روبرو گردد.

در صورتی که سندرز به ریاست جمهوری برسد، او مسن ترین فردی خواهد بود که به این سمت دست می یابد.

برنی سندرز کیست؟

برنی سندرز در خانواده ای یهودی در محله بروکلین شهر نیویورک به دنیا آمد و می گوید عاملی که باعث بروز آگاهی طبقاتی در او شد سپری کردن دوران کودکی اش در آپارتمانی کوچک و محقر بود.

او در دانشگاه شیکاگو درس خوانده است و طی دهه های 60 و 70 میلادی در ضدیت با جنگ و حمایت از حقوق مدنی سیاه پوستان فعال بود و در تظاهرات سال 1963 واشنگتن شرکت داشت.

او در زمان جنگ ویتنام خواستار کنار گذاشته شدن از خدمت اجباری به خاطر ملاحظه های اعتقادی شد، اما درخواست او زمانی آنالیز و نهایتا رد شد که به خاطر سنش از اعزام به خدمت معاف شده بود.

سندرز در سال 1990 به مجلس نمایندگان آمریکا راه یافت. او اولین نماینده مستقل در 40 سال گذشته بود و تا سال 2007 که پیروز به کسب کرسی در سنا شد، عضو مجلس نمایندگان باقی ماند.

از زمان ورودش به مجلس سیاستمدارهای جمهوری خواه و دموکرات را به دریافت حمایت های اقتصادی از طرف اشخاص و شرکت های ثروتمند متهم کرد. استمرار او در به چالش کشیدن افراد قدرتمند لقب خرمگس اجتماعی را برایش به ارمغان آورد. او باقدمت ترین نماینده مستقل در تاریخ کنگره است.

او در سال 2010 پشت تریبون رفت و به مدت 8 ساعت و نیم سخنرانی کرد تا بلکه بتواند از مانع ادامه پیدا کردن سیاست های اقتصادیاتی جورج بوش گردد. او معتقد بود که این سیاست ها به نفع ثروتمندان است و باعث افزایش شکاف طبقاتی در آمریکا می گردد.

سندرز برای انتخابات سال 2016 هم کاندیدای انتخابات شد اما در رقابت درون حزبی از هیلاری کلینتون برای به دست آوردن نامزدی حزب دموکرات باخت. خانم کلینتون هم در انتخابات به ترامپ باخت.

310 310

منبع: خبرآنلاین

به "توئیت سندرز پس از ترخیص" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توئیت سندرز پس از ترخیص"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید