فراوری روزانه 70 هزار ماسک نانویی در تهران، هفته آینده به فراوری 300 هزار عدد می رسیم

به گزارش گالری ابزار زیبا، دبیر ستاد ویژه توسعه فناوری نانو معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: در حال حاضر مدیای فراوری ماسک نانویی در تهران روزانه 70 هزار تاست و حدود هزار مدیا در مشهد فراوری می گردد که امیدواریم 10 روز آینده فراوری 300 هزار مدیا ماسک داشته باشیم.

فراوری روزانه 70 هزار ماسک نانویی در تهران، هفته آینده به فراوری 300 هزار عدد می رسیم

سعید سرکار دبیر ستاد ویژه توسعه فناوری نانو معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در گفت وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی گالری ابزار زیبا درباره فراوری ماسک های نانویی در مواجهه با ویروس کرونا، گفت: تمام کوشش مان را می کنیم، دستگاه هایی که قرار بود به خارج از کشور صادر گردد را از بسته بندی باز کردیم و به سوله ها بازگرداندیم و در حال فراوری ماسک های مدیای نانویی با کیفیت برای کادر درمانی بیمارستان ها هستیم.

فراوری روزانه 200 هزارمدیای ماسک نانویی

وی اضافه نمود: سعی می کنیم با هماهنگی که بین مجموعه هایی که ماشین آلات را در اختیار دارند بتوانیم فراوری مدیای ماسک نانو را به روزانه 200 هزار و هفته آینده به 300 هزار ماسک برسانیم.

دبیر ستاد ویژه توسعه فناوری نانو معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری ادامه داد: تمام کوشش ما این است که با تمام ظرفیت حتی مجموعه هایی که در حوزه های دیگر کار می کردند را وارد فضای آماده سازی مدیای نانویی ماسک کنیم.

فراوری روزانه 70 هزار ماسک در تهران

سرکار ادامه داد: در حال حاضر مدیایی فراوریی در تهران روزانه حدود 70 هزار ماسک است و حدود هزار ماسک نانویی در مشهد فراوری می گردد که امیدواریم تا 10 روز آینده فراوری به 300 هزار مدیا برسد.

وی گفت: با خط فراوری شرکت هایی که فیلترهای نانویی فراوری می کردند مذاکراتی صورت گرفت و این شرکت ها تغییر کاربری دادند و ماسک مدیای نانویی فراوری کردند که ظرفیتی حدود 100 هزار ماسک دارد که امیدواریم ظرفیت بیش از این افزایش یابد.

دبیر ستاد ویژه توسعه فناوری نانو معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری اظهار امیدواری کرد و گفت: کوشش می کنیم دو دستگاه دیگر وارد خط فراوری کنیم و بتوانیم به فراوری روزانه 300 هزار ماسک نانویی دست پیدا کنیم.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری فارس

به "فراوری روزانه 70 هزار ماسک نانویی در تهران، هفته آینده به فراوری 300 هزار عدد می رسیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فراوری روزانه 70 هزار ماسک نانویی در تهران، هفته آینده به فراوری 300 هزار عدد می رسیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید