خبرنگاران امکانات اولیه بستری و درمان بیماران کرونا در بافت کرمان فراهم شد

به گزارش گالری ابزار زیبا، کرمان - خبرنگاران - سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان با بیان اینکه امکانات اولیه بستری و درمان بیماران کرونا در شهرستان بافت وجود دارد گفت: متخصص داخلی فوکال پوینت دستورالعمل های این بیماری در این شهرستان است.

خبرنگاران امکانات اولیه بستری و درمان بیماران کرونا در بافت کرمان فراهم شد

مهدی شفیعی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار گالری ابزار زیبا افزود: با توجه به انتشار خبری در فضای مجازی در خصوص نبودن پزشک متخصص عفونی در شهرستان بافت به اطلاع می رساند امکانات مناسب بستری و درمان بیماران مبتلا به کرونا در این شهرستان از ابتدا پیش بینی و فراهم شده است و پزشکان متخصص و مسئول نیز دستورالعمل های مربوطه را دریافت و وظیفه درمان بیماران مشکوک و یا قطعی کرونا را بر عهده دارند.

وی با بیان اینکه همه امکانات اولیه جهت بستری و درمان این بیماران در شهرستان بافت وجود داشته و هیچ نیازی به اعزام همه بیماران نیست شرح داد: در صورت ضرورت به اعزام موارد نادر به بیمارستان مرجع کرمان (افضلی پور) هماهنگی لازم به عمل می آید.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان کرمان خاطرنشان کرد: همچنین به دنبال بیمار شدن دکتر گدری متخصص عفونی ساکن بافت، متخصص داخلی آن شهرستان مسئولیت مذکور را عهده دار می باشد و کاملاً با مرکز کرمان هماهنگ است.

وی ادامه داد: با توجه به اعلام نتایج آزمایشگاه تست کرونای نمونه دکتر گدری منفی شده است و امیدواریم هرچه زودتر در صحت کامل به محل خدمت خود برگردند.

شفیعی از مردم شریف شهرستان بافت خواست هیچگونه نگرانی در خصوص دریافت خدمات نداشته باشند و خدمات همانند سابق توسط خدمتگزاران آن ها در حوزه سلامت ارائه می شود.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران امکانات اولیه بستری و درمان بیماران کرونا در بافت کرمان فراهم شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران امکانات اولیه بستری و درمان بیماران کرونا در بافت کرمان فراهم شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید