خبرنگاران حدود 100 لیتر مواد ضدعفونی کننده در مراکز پرتو شهرداری تهران توزیع شد

به گزارش گالری ابزار زیبا، تهران-خبرنگاران-سرپرست سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران از اجرای طرح ایمن سازی محیط مراکز پرتو از تهدید ویروس کرونا با توزیع حدود 100لیتر مواد ضدعفونی کننده و بهداشتی در میان بهره برداران این مراکز اطلاع داد.

خبرنگاران حدود 100 لیتر مواد ضدعفونی کننده در مراکز پرتو شهرداری تهران توزیع شد

به گزارش روز سه شنبه روابط عمومی سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی، سیدمالک حسینی اظهارداشت: 24 مرکز پرتو در سطح پایتخت فعالیت می نمایند که به دلیل حفظ سلامت بچه ها و کارمندان این مراکز از زمان شیوع ویروس کرونا تعطیل شده است و از تجمع بچه ها در آنها جلوگیری کردیم.

وی گفت: اقدامات لازم برای ضدعفونی کردن مراکز پرتو به سبب احتمال تردد کارکنان و افراد داوطلب را با همکاری سمن ها انجام خواهیم داد.

حسینی اضافه کرد: برای حفظ بهداشت و ضدعفونی کردن مراکز پرتو تا به امروز در هر یک از این مراکز، چهار لیتر صابون مایع، چهار لیتر مایع غلیظ ضدعفونی نماینده و تعداد مورد احتیاج ماسک و دستکش یک بار مصرف توزیع شده است.

سرپرست سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران با تاکید بر اینکه در صورت احتیاج اقلام بهداشتی و ضدعفونی نماینده مجدد برای مراکز تهیه و ارسال می گردد، اظهارداشت: اگر چه در این شرایط برای تهیه مواد ضدعفونی نماینده، ماسک و دستکش محدودیت هایی وجود دارد اما تمام کوشش مان را به کار می گیریم تا برای تمام مراکز تحت پوشش سازمان این مواد را به اندازه کافی تهیه کنیم.

وی توضیح داد: همکاران ما در شرایط شیوع ویروس کرونا یکی از سخت ترین مسئولیت ها را به عهده دارند، ما قدردان زحمات آنان هستیم و با تهیه اقلام مورد احتیاج کوشش می کنیم همکاران، مددکاران و مددجویان با مسئله ای روبرو نشوند.

حسینی با اشاره به هماهنگی با سمن ها درخصوص مراقبت از بچه ها کار گفت: دو جلسه مبسوط و مفید با سمن های فعال در حوزه بچه ها داشته ایم و فارغ از برخورد احساسی و شعاری با موضوع در حال طراحی برنامه های عملیاتی با موضوع سمن های تخصصی این حوزه به منظور کاهش آسیب و ارائه خدمات لازم به آنها هستیم که پس از جمع بندی اطلاع رسانی خواهد شد.

19 مددسرا، 2سامانسرا و 24 مرکز پرتو(ویژه ارائه خدمات علمی، آموزشی، مددکاری، روان شناختی، بهداشتی و درمانی به بچه ها کار و آسیب دیده اجتماعی) زیرمجموعه سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران فعالیت می نمایند.

ویروس کرونا که با عنوان رسمی کووید-19 اواخر دی ماه گذشته در چین شیوع یافت، تا به امروز 91 هزار و 318 نفر را در جهان مبتلا نموده است که از این تعداد 3هزار و 131 نفر جان خود را به علت این بیماری از دست داده و 48 هزار و 291 نفر بهبود یافته اند.

براساس اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تا به امروز 2هزار و 336 نفر در کشور به ویروس کرونا مبتلا شده اند و 77 نفر به علت ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داده اند. 435 نفر نیز از مبتلایان بهبود یافته اند.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران حدود 100 لیتر مواد ضدعفونی کننده در مراکز پرتو شهرداری تهران توزیع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران حدود 100 لیتر مواد ضدعفونی کننده در مراکز پرتو شهرداری تهران توزیع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید