دیدار مدیرعامل جدید پرسپولیس وسرپرست سازمان ورزش شهرداری

به گزارش گالری ابزار زیبا، محمد حسن انصاری فرد با حضور در سازمان ورزش شهرداری تهران با سرپرست این سازمان دیدار و گفت و گو کرد.

دیدار مدیرعامل جدید پرسپولیس وسرپرست سازمان ورزش شهرداری

به گزارش گالری ابزار زیبا و به نقل از روابط عمومی سازمان ورزش شهرداری تهران، در ابتدای این دیدار مجید رباطی سرپرست سازمان ورزش انتصاب انصاری فرد را به وی تبریک گفته و توفیقات روز افزون برای این مدیر مطرح ورزشی را خواهان شد.

رباطی همچنین به لزوم فرهنگسازی در عرصه ورزش همگانی و کوشش های سازمان متبوع خود در این راستا اشاره و توجه عموم متولیان ورزشی را به این مهم جلب کرد.

دیدار یاد شده با اظهارات انصاری فرد مبنی برلزوم توجه به ورزش همگانی و بسترسازی دراین حوزه برای درخشش ورزش قهرمانی ادامه یافت.

مدیر عامل جدید باشگاه پرسپولیس تأکید کرد: ورزش همگانی و قهرمانی دو روی یک سکه اند؛ ورزش همگانی درعین حال که به نشاط عمومی و سلامت پایدار در جامعه توجه می نماید، می تواند زمینه شناسایی نخبه های ورزشی و حضورشان در عرصه های حرفه ای و قهرمانی را فراهم بیاورد .

وی ادامه داد: این کار اما، منوط به اراده فدراسیون های مختلف است تا با حضور به موقع، ستاره های ورزش محلات در هر رشته ای را شناسایی نمایند. این نشست با حضور بعضی چهره های مطرح ورزشی همچون محمود خوردبین ، بهنام ابوالقاسم پور و علی خسروی انجام شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "دیدار مدیرعامل جدید پرسپولیس وسرپرست سازمان ورزش شهرداری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دیدار مدیرعامل جدید پرسپولیس وسرپرست سازمان ورزش شهرداری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید