ذخیره 30 میلیارد متر مکعب آب در سدهای کشور

به گزارش گالری ابزار زیبا، مدیر عامل شرکت مدیریت منابع آب ایران گفت: اکنون حدود 30 میلیارد متر مکعب حجم موجودی آب سدهای کشور است و از همین رو دغدغه ای وجود ندارد.

ذخیره 30 میلیارد متر مکعب آب در سدهای کشور

به گزارش گروه مالی گالری ابزار زیبا محمد حاج رسولی ها با اشاره به اینکه اکنون از نظر تامین آب شرایط خوبی وجود دارد، اضافه نمود: اگرچه در تامین آب مسئله ای وجود ندارد، اما به لحاظ توزیع، ظرفیت خطوط و مخازن24 ساعت شرایط متفاوت است.

مدیرعامل شرکت مدیریت منابع آب ایران ادامه داد: بر این اساس احتیاج است تا مردم در زمان پیک، مصارف خود را مدیریت نمایند.

به گفته وی، به لحاظ تامین، منابع سطحی و زیرزمینی در شرایط خوبی قرار دارند و با بارش های مناسبی که اجرا شده سد ها آبگیری خوبی داشته اند.

مدیرعامل شرکت مدیریت منابع آب ایران با بیان اینکه مراقبت های ویژه ای برای مقابله با سیلاب نیز اجرا شده، اضافه نمود: استان های جنوبی به ویژه هرمزگان و بوشهر از نظر تامین آب شرایط مناسبی دارند. استان تهران نیز در ذخیره آب شرایط مطلوبی دارد، اما در بخش توزیع احتیاج به همراهی مردم برای اعمال روش های بهینه مصرف است.

لازم به ذکر است همزمان با شیوع گسترده بیماری کرونا در کشور میزان مصرف آب به طور چشمگیری افزایش یافته به گونه ای که وزیر نیرو در روز های اخیر بر ضرورت مدیریت مصرف از سوی مردم تاکید نموده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "ذخیره 30 میلیارد متر مکعب آب در سدهای کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ذخیره 30 میلیارد متر مکعب آب در سدهای کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید