طالبان عدم تمایل این گروه به اجرای تعهدات خود را رد کرد

به گزارش گالری ابزار زیبا، سخنگوی طالبان گزارش یک رسانه آمریکایی مبنی بر اینکه طالبان قصدی برای اجرای تعهدات این گروه در توافقنامه صلح افغانستان ندارد را، رد کرد.

طالبان عدم تمایل این گروه به اجرای تعهدات خود را رد کرد

به گزارش خبرنگار سایت افغانستان گالری ابزار زیبا، سهیل شاهین سخنگوی طالبان گزارش یک رسانه آمریکایی مبنی بر اینکه طالبان قصدی برای اجرای تعهدات این گروه در توافقنامه صلح افغانستان را رد کرد.

وی در حساب توئیتری خود نوشت: طالبان به تعهدات خود در این توافقنامه متعهد خواهد بود.

شبکه NBC آمریکا در گزارشی به نقل از 3 مقام آمریکایی اعلام کرده بود که دولت آمریکا به اطلاعاتی دست یافته که نشان می دهد که طالبان قصدی برای اجرای تعهدات خود در توافقنامه میان این گروه و واشنگتن ندارد و تنها هدف آنها خروج سربازان آمریکایی از افغانستان است.

رئیس جمهور آمریکا نیز در اظهاراتی قابل تامل روز گذشته گفته بود احتمال دارد بعد از خروج آمریکا طالبان قدرت در افغانستان را به دست بگیرد.

وی در جمع گالری ابزار زیبا گفت: ما نمی توانیم 20 سال دیگر آنجا باشیم. 20 سال اینجا بوده ایم و از این کشور محافظت کرده ایم ولی نمی توانیم 20 سال بعد را آنجا باشیم. آنها در نهایت باید بتوانند از خودشان محافظت کنند.

به گزارش این شبکه آمریکایی، منابع طالبان به مقامات پاکستان اعلام کردند که قصدی برای اجرای این تعهدات ندارند و این توافق تنها برای خروج نظامیان خارجی امضا شده است.

ر

منبع: خبرگزاری فارس

به "طالبان عدم تمایل این گروه به اجرای تعهدات خود را رد کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طالبان عدم تمایل این گروه به اجرای تعهدات خود را رد کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید