قدوسی مشاور و مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس شد

به گزارش گالری ابزار زیبا، حسین قدوسی از خبرنگاران و فعالان قدیمی رسانه های ورزشی کشور که پیش از این نیز در چند مقطع مسوولیت مدیریت روابط عمومی باشگاه پرسپولیس ایران را بر عهده داشته است، امروز یکشنبه طی حکمی از سوی محمدحسن انصاریفرد به عنوان مشاور مدیر عامل و مدیر روابط عمومی باشگاه منصوب گشت.

قدوسی مشاور و مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس شد

در این حکم با اشاره به تخصص و سوابق حرفه ای مدیر جدید روابط عمومی پرسپولیس، ابراز امیدواری شده است، نظر به تجارب درخشان وی در عرصه های مختلف، ارتباط بیش از پیش با طرفداران و رسانه های گروهی در جهت پیشرفت باشگاه پرسپولیس برقرار گردد.

حسین قدوسی حدود 20 سال سردبیر روزنامه پیروزی بوده و با بسیاری از رسانه های ورزشی نیز همکاری داشته است. وی سابقه همکاری با پنج مدیر عامل باشگاه پرسپولیس به عنوان مدیر روابط عمومی و مشاور مدیرعامل را در کارنامه دارد. همچنین در باشگاه های راه آهن و نفت تهران به عنوان مدیر روابط عمومی و مشاور عالی مدیریت و مالک فعالیت کرد.

همچنین در باشگاه پرسپولیس و راه آهن سابقه بیش از شش سال همکاری با مدیرعامل کنونی باشگاه را دارد. قدوسی از زمانی که محمد حسن انصاری فرد به عنوان مدیر عامل فعالیت خود را شروع کرد به عنوان مشاور فعالیت خود را شروع نمود.

منبع: خبرگزاری مهر

به "قدوسی مشاور و مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قدوسی مشاور و مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید