وزیر دفاع استرالیا: کابل بخواهد در افغانستان می مانیم

به گزارش گالری ابزار زیبا، خبرنگاران: وزیر دفاع استرالیا در آستانه نشست ناتو در شهر ولز انگلیس گفت: در صورتی که دولت کابل بخواهد، تعدادی از نظامیان و مشاورین استرالیایی با امضای توافقنامه ای پس از سال 2014 در افغانستان می مانند.

وزیر دفاع استرالیا: کابل بخواهد در افغانستان می مانیم

به گزارش گروه بین الملل گالری ابزار زیبا، دیوید جانسون وزیر دفاع استرالیا در آستانه نشست ناتو در شهر ولز انگلیس گفت: در صورتی که دولت کابل بخواهد، تعدادی از نظامیان و مشاورین استرالیایی با امضای توافقنامه ای پس از سال 2014 در افغانستان می مانند.

دیوید جانسون پس از ملاقاتش در دفتر کار رنگین دادفر اسپنتا مشاور امنیت ملی افغانستان، گفت: در این ملاقات در خصوص روابط 2 کشور و نقش نیروهای استرالیایی در مشاوره نظامی و تکنیکی پس از سال 2014 در افغانستان گفت وگو کردیم.

وی در ادامه بر اجرای اجرای تعهدات دولتش در چارچوب کنفرانس شیکاگو تاکید نمود.

از سوی دیگر، دادفر اسپنتا نیز از یاری های دولت استرالیا برای بازسازی افغانستان، آموزش و تربیت نیروهای امنیتی این کشور و سعی نیروهای استرالیایی در تأمین امنیت ولایت ارزگان در مرکز افغانستان تقدیر و تشکر کرد.

مشاور امنیت ملی افغانستان نیز بر ایجاد تداوم در روابط سیاسی و مالی افغانستان و استرالیا با روی کار آمدن دولت جدید در افغانستان تاکید نمود.

پ

منبع: تسنیم

به "وزیر دفاع استرالیا: کابل بخواهد در افغانستان می مانیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزیر دفاع استرالیا: کابل بخواهد در افغانستان می مانیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید