کارگروه توسعه گردشگری در استان فارس تشکیل می شود

به گزارش گالری ابزار زیبا، اولین نشست تهیه بسته های سفر فارس با حضور مسئولان بخش دولتی و خصوصی استان ، روز سه شنبه 8 مرداد 98 در هتل پرسپولیس شیراز برگزار گشت.

کارگروه توسعه گردشگری در استان فارس تشکیل می شود

به گزارش گالری ابزار زیبا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی فارس، مصیب امیری مدیر کل میراث فرهنگی استان در اولین نشست تهیه بسته های سفر فارس گفت: فرصت پیش آمده می تواند در بیان موانع، بررسی کارشناسی و حل کاربردی آن ها موثر باشد.

او اضافه کرد: همکاری همه جانبه دستگاه های متولی و فعالان بخش خصوصی و برنامه ریزی صحیح در راستای بهره مندی حداکثری از ظرفیت های غنی استان در تمامی فصول سال، از مهمترین دغدغه های پیش رو است و مسلما حل آن با تشکیل کارگروه توسعه گردشگری استان فارس و تعیین هدف مشترک، ممکن خواهد بود.

سهراب شرفی رئیس کمسیون گردشگری اتاق بازرگانی، صنعت، معدن و تجارت شیراز نیز با تاکید برحمایت همه جانبه اتاق بازرگانی از برنامه های اداره کل میراث فرهنگی استان و فعالان بخش خصوصی در اجرای همایش ها، نمایشگاه ها و تبلیغات، خواستار مشارکت و همدلی بیش از پیش همه ذینفعان گردشگری استان در بخش دولتی و خصوصی شد.

نمایندگان ایرلاین ها نیز با بیان جایگاه خوب استان فارس در حوزه گردشگری، به تقویت روابط ما بین دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری با ایرلاین ها اشاره کردند.

در پایان مقرر شد این نشست ها هر دو هفته یک بار، با حضور دست اندرکاران دولتی و خصوصی حوزه گردشگری استان برگزار و به تناسب موضوع از فعالان بخش های مختلف دعوت به عمل آید.

منبع: میراث آریا

به "کارگروه توسعه گردشگری در استان فارس تشکیل می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کارگروه توسعه گردشگری در استان فارس تشکیل می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید