12 هنرمند صنایع دستی آستارا تسهیلات کم بهره گرفتند

به گزارش گالری ابزار زیبا، رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آستارا از پرداخت 2میلیارد و 200میلیون ریال تسهیلات کم بهره به 12 هنرمند گلیم باف خبر داد.

12 هنرمند صنایع دستی آستارا تسهیلات کم بهره گرفتند

به گزارش گالری ابزار زیبا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان گیلان، پردل امیری نژاد رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان آستارا چهارشنبه 17 بهمن ماه98 ضمن اعلام این خبر گفت: این تسهیلات با هدف رونق و توسعه صنایع دستی با بازپرداخت سه ساله، پرداخت و برای حدود 60 نفر در کارگاه های گلیم بافی اشتغال زایی شد.

امیری نژاد با بیان اینکه 250 هنرمند صنایع دستی در آستارا بیمه هستند افزود: برندسازی گلیم دهکده صنایع دستی عنبران، تشکیل سازمان مردم نهاد، بازاریابی صنایع دستی با راه اندازی محل عرضه آن ها در بازار قدیم میوه و تره بار در دستور کار اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی واقع شده است.

او گفت: به مناسبت دهه فجر، جشنواره گلیم بافی 20 بهمن ماه در مجتمع پذیرایی اسراء با سخنرانی معاون صنایع دستی اداره کل گیلان و با اجرای برنامه های متنوع فرهنگی و هنری برگزار خواهد شد.

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آستارا ادامه داد: بیش از یک هزار هنرمند در این شهرستان در 15 رشته صنایع دستی فعالیت می کنند.

منبع: میراث آریا

به "12 هنرمند صنایع دستی آستارا تسهیلات کم بهره گرفتند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "12 هنرمند صنایع دستی آستارا تسهیلات کم بهره گرفتند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید