60درصد امتیازات علمی دانشگاه تربیت مدرس مربوط به پژوهش است

به گزارش گالری ابزار زیبا، معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه تربیت مدرس با بیان اینکه این دانشگاه در سطح ملی رتبه 2 کشور را براساس گزارش وزارت علم و منابع بین المللی دارد ، گفت: 60 درصد امتیازات علمی این دانشگاه مربوط به حوزه پژوهش است در سطح خاورمیانه و آسیا هم در میان 100 دانشگاه برتر قرار داریم.

60درصد امتیازات علمی دانشگاه تربیت مدرس مربوط به پژوهش است

یعقوب فتح الهی معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه تربیت مدرس در گفت وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی گالری ابزار زیبا با اشاره به وجود 70 گروه آموزشی علمی و پژوهشی در این دانشگاه گفت: یکی از فعالیت های ممتاز و قابل استناد در حوزه پژوهش عملکرد خوب 30شرکت دانش بنیان و نزدیک به 180 واحد فناور در درون پارک های علم و فناوری و مراکز رشد است که تونسته اند صندلی این دانشگاه را در سطح مناسبی برسانند و در رتبه بندی های مختلف جهانی مطرح نمایند.

وی اضافه نمود: این دانشگاه در سطح جهانی در روش های مختلف رتبه بندی در بین 500دانشگاه برتر جهان قرار گرفته است به این معنی که دانشگاه ها از حد نصاب شاخص عبور نموده اند.

فتح الهی توضیح داد: همه 17 دانشکده این دانشگاه بر اساس احتیاج و برنامه های راهبردی گروه های متنوع علمی پیشرفت های خوبی در عرصه های مختلف داشته و دارند، در واقع می توان گفت سرعت رشد علمی در این دانشگاه در حد بسیار خوبی قرار گرفته است.

وی در سرانجام اضافه نمود: در آینده ای نزدیک شاهد دستاوردهای بسیار خوبی توسط نخبگان و دانشجویان این دانشگاه در دانشکده ها و مراکز رشد خواهیم بود.

منبع: خبرگزاری فارس

به "60درصد امتیازات علمی دانشگاه تربیت مدرس مربوط به پژوهش است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "60درصد امتیازات علمی دانشگاه تربیت مدرس مربوط به پژوهش است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید