بازگشت کاپیتان پرسپولیس به تفکرات کالدرون پس از 51 روز

به گزارش گالری ابزار زیبا، سید جلال حسینی آخرین بازی خود در ترکیب اصلی پرسپولیس برای فصل جاری رقابت های لیگ برتر را مقابل تراکتور تبریز در هفته دوم برگزار کرد.

بازگشت کاپیتان پرسپولیس به تفکرات کالدرون پس از 51 روز

این دیدار که هشتم شهریورماه گذشته در تبریز برگزار گردید با شکست یک بر صفر شاگردان گابریل کالدرون همراه بود تا سرمربی پرسپولیس پس از این باخت، کاپیتان تیمش را کنار گذاشته و به محمدحسین کنعانی زادگان در قلب خط دفاعی فرصت بازی کردن بدهد.

حسینی نیز پس از نیمکت نشینی دچار مصدومیت از ناحیه شکم شد تا نتواند در پنج دیدار دیدار گذشته این تیم در جام حذفی و لیگ برتر بازی کند.

مصدومیتی که برای سرخپوشان پایتخت نیز حسابی دردسرساز شد تا شایعاتی درباره اختلاف بین کاپیتان و سرمربی پرسپولیس به گوش برسد. موضوعی که هر دو طرف خیلی زود آن را تکذیب کردند تا نشان دهند هیچ مسئله ای با یکدیگر ندارند.

مدافع پرسپولیس به تمرینات گروهی بازگشت تا با توجه به محرومیت شجاع خلیل زاده و خستگی محمدحسین کنعانی زادگان بابت بازی های فشرده ای که برای تیم ملی فوتبال ایران انجام داده است شانس زیادی برای بازگشت به ترکیب اصلی سرخپوشان مقابل پیکان داشته باشد.

حسینی در صورتیکه مقابل پیکان به میدان برود طلسم بازی نکردن خود در پرسپولیس را پس از 51 روز دوری از مسابقات می شکند. مدت زمانی که در طول حضور سه فصل گذشته این بازیکن با پیراهن پرسپولیس سابقه نداشته است.

تیم فوتبال پرسپولیس ساعت 18 امشب یکشنبه در هفته هفتم رقابت های لیگ برتر به مصاف پیکان تهران در استادیوم آزادی می رود. این دیدار به دلیل محرومیت باشگاه پرسپولیس از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال بدون حضور تماشاگر برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "بازگشت کاپیتان پرسپولیس به تفکرات کالدرون پس از 51 روز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازگشت کاپیتان پرسپولیس به تفکرات کالدرون پس از 51 روز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید