همه اخبار و مقاله ها

5 روستای مجذوب کننده و به یادماندنی در اطراف اصفهان

بخش مهمی از فرهنگ و تمدن هر شهر را می توان در روستاهای اطراف آن مشاهده کرد که اصفهان نیز از این قاعده مستثنی نیست. یکی از روستاهای معروف اصفهان ابیانه است که سالانه مسافران زیادی از آن دیدن می کنند. اما روستاهای دیگری نیز در اطراف این شهر قرار دارند که...

5 اردیبهشت 1403

رازگشایی از برابر بودن سرعت نور با مختصات هرم بزرگ مصر

کافی است کمی در اینترنت جست وجو کنید تا با انبوه مطالب دانش گمشده پیشینیان، باستان شناسی فضایی، اسرار مصر باستان و ... روبرو شوید. یکی از معروف ترین این ادعاها، ارتباط بین سرعت نور و مختصات جغرافیایی اهرام مصر است.

3 اردیبهشت 1403

کارهای هنری تان را به دکوراسیون خانه اضافه کنید

دکوراسیون خانه نه تنها اجازه می دهد فضای زندگیتان را به شکلی زیبا و طراحی شده داشته باشید؛ بلکه احساس راحتی و خوشایندی را نیز به شما می دهد. یکی از عواملی که به زیبایی و ارتباط شما با فضا کمک می کند، هنر است. در این مقاله، به بررسی برخی از کارهای هنری در...

2 اردیبهشت 1403

4 علت اینکه چرا به VLAN نیاز داریم

به احتمال زیاد تابه حال نام VLAN را شنیده اید. باید گفت که 4 علت اینکه چرا به VLAN نیاز داریم بسیار مهم بوده و دلایلی هستند که حتما باید از این سیستم شبکه در زیرساخت شرکت ها و سازمان ها بهره ببرید. این کار باعث افزایش امنیت شده و طبقه بندی را راحت تر می نماید.

1 اردیبهشت 1403

کشف یک سیاه چاله بزرگ در حیاط خلوت زمین

یک سیاه چاله بزرگ تازه در کهکشان راه شیری کشف شده که در نزدیکی زمین قرار گرفته است و حجم آن 33 برابر خورشید است.

29 فروردین 1403

عکس ، خودروی مجذوب کننده و قدرتمند مرسدس بنز در راه است

مرسدس بنز ظاهراً در حال کار بر روی یک خودروی اسپرت ویژه و نو است. بازوی قدرتمند AMG در حال توسعه یک SUV الکتریکی اختصاصی با قدرتی بیش از هزار اسب بخار است که احتمالا در سال 2026 عرضه خواهد شد.

26 فروردین 1403

40 ثانیه شارژ برای ده کیلومتر مسافت!

خودرو شیائومی SU7 سرعت شارژ بسیار زیادی دارد و فقط با 40 ثانیه شارژ، می تواند تا 10 کیلومتر مسافت را طی کند.

22 فروردین 1403

راهنمای انتخاب استایل مناسب برای افراد با فرم بدن مثلثی یا گلابی

خیلی مهم است که در هنگام انتخاب و خرید لباس فرم بدن خود را به خوبی بشناسید و به آن توجه کنید. اگر فرم بدن مثلثی داشته باشید حتما می دانید که شما برای خوش اندام و زیبا به نظر رسیدن در لباس هایتان در مقایسه با افراد دیگر به کوشش و دقت بسیار زیادی احتیاج دارید....

21 فروردین 1403

اختلال سراسری شدید اینترنت در ایران!

رادارهای ابر آروان از بروز اختلال شدید در شبکه اینترنت کشور خبر می دهد. در رادار دیتاسنترهای مختلفی مانند دیتاسنتر همراه اول، افرانت، شاتل، پارس آنلاین، مبین نت و... این اختلال مشاهده می شود.

20 فروردین 1403

خودروی چینی تسلا را به دردسر انداخت

تسلا به دلیل عرضهٔ گستردهٔ خودروهای الکتریکی ارزان قیمت چینی، پروژهٔ توسعهٔ خودروی 25 هزار دلاری خود را لغو کرده است.

19 فروردین 1403

سریع ترین زبان زنده جهان کدام است؟

هنگامی که زبان جدیدی یاد می گیریم، درمی یابیم که گویشوران خود آن زبان می توانند جملات را بسیار سریع تر از آن چیزی که مغز ما قادر به پردازش آن است، بیان نمایند.

17 فروردین 1403

جنگل حرا قشم ، سرزمین درختان روی آب

جزیره قشم در جنوبی ترین نقطه ایران، در کرانه خلیج فارس و اقیانوس هند واقع شده است. این جزیره با جاذبه های طبیعی و منحصر به فرد خود، به یکی از مقاصد گردشگری محبوب در ایران تبدیل شده است. یکی از این جاذبه های شگفت انگیز، جنگل های حرا است. جنگل های حرا در واقع...

15 فروردین 1403

اپل جایگاه اول بازار موبایل را از دست داد

سامسونگ به لطف گوشی های پرچمدار جدیدش توانست به طور موقتی جایگاه اول بازار موبایل را از اپل پس بگیرد.

13 فروردین 1403

با تعدادی از برترین جاهای دیدنی کیش آشنا شویم

در جای جای ایران نقاط گردشگری بسیاری وجود دارند که در این بین، بعضی از آنها شناخته تر بوده و مسافران بسیاری به آنها سفر می نمایند. کیش جزیره ای بسیار زیبا بوده که دارای جاذبه های گردشگری تاریخی و طبیعی بسیاری در بطن خود هست. کیش به علت آب و هوای گرم و مرطوبی...

11 فروردین 1403

بازی Indika اردیبهشت ماه منتشر می گردد؛ تریلر تازه آن را دیدن کنید

کمپانی 11bit studios و استودیوی Odd Meter به تازگی از تاریخ انتشار بازی ماجراجویی مبتنی بر روایت INDIKA رونمایی نموده است.

9 فروردین 1403

وحشت در بارسلونا بعد از رویت لانه های مورچه دیوانه زرد، عکس

هجوم این گونه از مورچه به شهر بارسلونا، حقیقت دارد و از همین رو ترس و وحشت مرکز کاتالونیا را فرا گرفته است.

8 فروردین 1403

ورک استیشن (Workstation) چیست و چرا یک متخصص به آن احتیاج دارد؟

اگر شما هم احتیاج به استفاده از نرم افزارهای سنگین در رایانه خود دارید، باید با مفهوم ورک استیشن (ایستگاه کاری) آشنا باشید تا بتوانید با توجه به احتیاجهای خود بهینه ترین استفاده را از کامپیوتر داشته باشید.

6 فروردین 1403

خانه حکیم باشی کاشان

خانه تاریخی حکیم باشی یکی از خانه های دوره قاجار در کاشان است که از سه منظر قابل اهمیت است. اول صاحب خانه و دوم، نقاش طرح های خانه و سوم تزئینات زیبای نقاشی های دیواری آن است.

4 فروردین 1403

از بنز و بی ام و بهتر است ، عکس

در سال های اخیر، بخش خودروهای لوکس به جایگاه جدیدی رسیده است. علاوه بر برندهای جدیدتر که در رتبه های بالاتری قرار گرفته اند، برندهای موجود مانند مرسدس بنز و کادیلاک همچنان مرزهای لوکس بودن را جابجا نموده اند.

2 فروردین 1403

چرا گوشی های هوشمند به فن نیاز ندارند؟

هر ساله شاهد افزایش قدرت گوشی های هوشمند هستیم و حالا گوشی های پرچم دار از نظر قدرت پردازشی می توانند تا حد قابل توجهی به عنوان کامپیوتر هم انجام وظیفه کنند. ولی چرا با وجود بهره گیری از این قدرت فوق العاده، گوشی های هوشمند به فن نیاز ندارند؟ در ادامه...

29 اسفند 1402
تعداد: (1645)