برترین لوازم جانبی دوربین های ورزشی گوپرو؛ مجذوب کننده ترین گزینه های بازار

به گزارش گالری ابزار زیبا، دوربین های گوپرو، یکی از پرفروش ترین و پرامکانات ترین دوربین های ورزشی جهان به شمار می روند و کاربران بسیار زیادی از این دوربین ها برای ضبط ویدیوهای ورزشی خود بهره می برند. از آنجایی که دوربین های ورزشی یا اکشن، جزو تجهیزات حرفه ای محسوب می شوند، لوازم جانبی آن ها نیز به طور حرفه ای و تخصصی طراحی شده اند تا هماهنگی و انطباق کاملی با آن ها داشته باشند. اگر شما از کاربران دوربین های ورزشی گوپرو هستید یا قصد خرید آن را دارید، با ما در این مطلب همراه باشید، چرا که در این مقاله به معرفی و آنالیز برترین و مجذوب کننده ترین لوازم جانبی دوربین های ورزشی گوپرو خواهیم پرداخت تا تجربه کاربری راحت تری با این دوربین ها داشته باشید.

برترین لوازم جانبی دوربین های ورزشی گوپرو؛ مجذوب کننده ترین گزینه های بازار

ماسک غواصی و پایه نگهدارنده دوربین مدل dotsa

اگر علاقه مند به فیلم برداری از دنیای زیر آب هستید، استفاده از ماسک غواصی و پایه نگهدارنده دوربین مدل dotsa می تواند انجام این کار را برای شما آسان تر کند. این ماسک به شکلی طراحی شده که به طور کامل روی صورت شما قرار می گیرد و امکان تنفس را نیز به شما می دهد. بعلاوه مجرای تنفس این ماسک مجهز به سوپاپ های یک طرفه جهت جلوگیری از نفوذ آب به داخل ماسک است. با بهره گیری از این لوازم جانبی دوربین های گوپرو، نگرانی از بابت نیش آبزیانی مانند عروس دریایی یا مرجان نخواهید داشت و صورت شما از سرما و آب آلوده نیز محافظت خواهد شد.

نکته جالب طراحی این محصول، جدا بودن محفظه تنفس از قسمت لنز است که مانع از ورود بخار هوا و تار شدن دید شما می گردد. در بخش بالایی این محصول یک قسمتی هم برای قرارگیری دوربین های ضدآب ورزشی گوپرو تعبیه شده که می توانید از آن جهت غواصی روی سطح آب بهره ببرید. این ماسک غواضی وزن بسیار سبکی دارد و حرکات سر کاربران را محدود نمی نماید. این محصول از سیلیکون مرغوب با چسبندگی بالا و پلی کربنات شفاف دارای پوشش ضدبخار فراوری شده و شما می توانید از بین سایزهای مختلف (S تا XL) متناسب با مقدار سر خود دست به انتخاب بزنید.

پایه اتصال دوربین روی کلاه مدل GP79 مناسب برای دوربین های ورزشی

اگر دوست دارید که با خیالی راحت از محیط های اطراف خود فیلم برداری کنید، پایه اتصال دوربین روی کلاه مدل GP79 به شما در این زمینه یاری می نماید. اول از همه باید به وزن سبک این پایه اتصال اشاره کنیم که خیلی راحت روی کلاه شما قرار می گیرد و به هیچ عنوان در حرکات سر شما محدودیتی ایجاد نمی نماید. این لوازم جانبی دوربین های گوپرو بسیار محکم و جان سخت است و در برابر ضربات احتمالی و خطو خش ها از خود مقاومت خوبی نشان می دهد. پایه اتصال دوربین روی کلاه مدل GP79 مراحل نصب ساده ای دارد و تنها کافی است که با دو پیچی که درون بسته بندی آن به شما تقدیم می گردد، این پایه را در محل دلخواه خود قرار دهید. این محصول در برابر آب نیز مقاوم است و با چسب M3 به خوبی به کلاه شما می چسبد.

ماونت جلیقه ای مدل Chest Mount Harness مناسب برای GoPro/ EKEN

ماونت جلیقه ای مدل Chest Mount Harness، یک لوازم جانبی بسیار کاربردی و در عین حال راحت برای اتصال دوربین به بدن است که به شما امکان می دهد بدون احتیاج به استفاده از کلاه یا هر شی خارجی برای نگهداری دوربین، به فیلم برداری بپردازید. نصب و استفاده از این ماونت جلیقه ای بسیار ساده است. برای این کار، ابتدا باید ضامن جلیقه را شل نموده و بندهای آن را روی شانه و دور کمر خود قرار دهید و در زاویه مناسب، ضامن این محصول را سفت کنید تا روی بدن شما بایستد. سپس دوربین ورزشی خود را به قلاب دوربین این محصول نصب کنید. این ماونت جلیقه ای به خوبی دوربین ورزشی شما را روی بدنتان نگه می دارد و هیچ نگرانی از بابت افتادن آن نیز نخواهید داشت.

بند دور سر مدل Headband مناسب برای دوربین های ورزشی GO ORO و EKEN

بند دور سر مدل Headband، ابزاری بسیار بادوام و باکیفیت است که همچون یک کلاه دور سر شما قرار می گیرد و در قسمت جلوی آن یک ماونت قرار گرفته است که می توانید دوربین ورزشی خود را روی آن نصب کنید. این لوازم جانبی دوربین های گوپرو، وزن بسیار سبکی دارد و هنگامی که آن را دور سر خود قرار می دهید، محدودیتی از بابت حرکات سر نخواهید داشت. این بند دور سر قابلیت تنظیم شدن دارد و شما می توانید از طریق ضامنی که روی آن تعبیه شده، این کار را به راحتی انجام دهید.

پایه نگهدارنده دوربین مدل Gooseneck برای دوربین های ورزشی گوپرو

پایه نگهدارنده دوربین مدل Gooseneck، یک ابزار کاملاً حرفه ای است که با سایر پایه های نگهدارنده موجود در بازار یک فرق اصلی دارد و آن هم انعطاف پذیری بسیار بالای این محصول است. این لوازم جانبی دوربین های گوپرو از طریق اتصالات کشویی به دوربین ورزشی شما وصل می گردد تا امکان فیلم برداری از محیط های مختلف را در ماشین، دوچرخه و حتی موتور نیز داشته باشید. بخش انتهایی پایه نگهدارنده دوربین مدل Gooseneck، از یک ضامن کشویی مخصوص و محکم بهره می برد که برای اتصال به مانت های دوربین های گوپرو طراحی شده اند و اطمینان و استحکام حداکثری را برای محافظت از دوربین شما به همراه می آورد. این محصول مقاومت بسیار بالایی دارد و حداکثر طول آن نیز به 20 سانتی متر می رسد. این پایه علاوه بر وسایل نقلیه، قابلیت استفاده روی هر جسمی از جمله بدن انسان را نیز دارد و وزن بسیار سبک آن، هیچ محدودیتی برای حرکات کاربران در عین فیلم برداری به وجود نمی آورد.

نور فیلم برداری مدل SL-19 مناسب برای دوربین های ورزشی

در محیط های کم نور احتیاجمند به یک ابزاری هستید که شرایط نوری محیط را برای افزایش کیفیت فیلم برداری تقویت کند و نور فیلم برداری مدل SL-19، این کار را به راحتی برای شما انجام می دهد. این لوازم جانبی دوربین های گوپرو مجهز به یک بدنه آلومینومی بسیار مقاوم است که در برابر ضربات احتمالی دچار خرابی و آسیب نخواهد شد. این محصول از استاندارد IP68 پشتیبانی می نماید و تا عمق 60 متری سطح آب می توان از آن بهره برد. نور فیلم برداری مدل SL-19 قابلیت نصب روی انواع دوربین های DSLR، سه پایه های عکاسی و یا فیلم برداری، سه پایه های ورزشی، انواع تجهیزات و قاب های ضدآب مخصوص غواصی، انواع براکت ها و کلیه تجهیزات دارای پیچ استاندارد 1.4 اینچ را دارد. این محصول از قدرت پرتاپ نور بسیار بالایی بهره می برد و محدوده وسیعی از محیط اطراف شما را روشن می نماید.

نور سفید این محصول در حالت 2000 لومن حدود 1.5 ساعت روشن می ماند و در حالت 600 لومن، این مقدار به حدود 3.5 ساعت می رسد. بعلاوه از دیگر حالت های نوری این محصول باکیفیت می توان به نور آبی با قدرت 1 وات (حدود 3 ساعت شارژدهی)، نور قرمز با قدرت 1 وات (حدود 2.5 ساعت شارژدهی)، نور چشمک زن SOS با قدرت 700 لومن (حدود 4 ساعت شارژدهی) اشاره نمود. وزن این محصول 114 گرم است و زاویه نوردهی 120 درجه را به کاربران ارائه می دهد. یک باتری با ظرفیت 1100 میلی آمپر ساعتی به عنوان منبع تغذیه این نور فیلم برداری در نظر گرفته شده که با کابل میکرو USB شارژ می گردد. به همراه این محصول یک دیفیوزر برای پخش نور با کنتراست کم، یک اسنوت برای ایجاد نوری تیز و نقطه ای مناسب عکاسی ماکرو (با قابلیت نصب به صورت پیچی بر روی نور) و یک بال هد جهت نصب روی براکت های مخصوص به شما تقدیم می گردد.

پروازدهنده 360 درجه گوبالت مدل GoFly

پروازدهنده 360 درجه گوبالت مدل GoFly به شما یاری می نماید تا خلاقیت خود را در زمینه فیلم برداری افزایش دهید و لحظات شگفت انگیزی را به ثبت برسانید. این لوازم جانبی مجذوب نماینده دوربین های گوپرو از مواد PVC باکیفیت و بادوام فراوری شده تا در برابر ساییدگی و سایش مقاوم باشد و امنیت دوربین شما را در حین پرواز تضمین کند. کار با این ابزار بسیار ساده است. تنها کافی است دوربین ورزشی خود را به این پرواز دهنده متصل کنید و بدون ترس از افتادن دوربین و یا دستکاری آن، دوربین را به هوا پرتاب نموده تا از نتیجه کار حیرت زده شوید. البته باید این نکته را مد نظر خود قرار دهید که احتیاجی نیست با تمام قدرت دوربین را به هوا پرتاب کنید و در این زمینه نهایتا 3 الی 4 متر کفایت می نماید. به همراه پروازدهنده 360 درجه گوبالت مدل GoFly یک کیف برای حمل تجهیزات، یک پیچ گوشتی، یک محافظ لنز و یک عدد کاور پلاستیکی ضدضربه به شما تقدیم می گردد.

دسته لرزشگیر فیلم برداری مدل C-Shape مناسب برای دوربین ورزشی گوپرو

دسته لرزشگیر فیلم برداری مدل C-Shape، یک لوازم جانبی بسیار باکیفیت و کاربردی است که وزن بسیار سبک 320 گرمی دارد، اما می تواند حداکثر 3 کیلوگرم وزن دوربین های فیلم برداری، پروژکتور و میکروفون را به راحتی تحمل کند. این محصول به شکل حرف C طراحی شده تا کاربران به راحتی آن را در دست بگیرند و در موقعیت های مختلف از آن بهره ببرند. این لوازم جانبی دوربین های گوپرو از تعدادی حلقه تشکیل شده که با اتصال به یکدیگر زاویه قائمی را اطراف دوربین می سازند. هنگامی که دست کاربر به یک جهت حرکت کند، این لرزشگیر در جهت مخالف به حرکت در میاد تا به این شکل لنز دوربین در جای خود ثابت بماند و در ضبط ویدیو های بدون لرزش به شما یاری کند. این محصول هم برای دوربین های DSLR، هم برای دوربین های ورزشی و کلیه تجهیزاتی که از مانت 1.4 اینچ استاندارد بهره می برند، قابل استفاده است.

کاور مدل GoPro-SLC-Cover مناسب برای دوربین ورزشی گوپرو Hero 9

کاور مدل GoPro-SLC-Cover که از جنس سیلیکون بسیار باکیفیت فراوری شده، وزن بسیار سبکی دارد و هنگامی که آن را روی دوربین ورزشی خود قرار می دهید، افزایش وزن محسوسی پیدا نمی نماید. این کاور محافظ، تمام بخش های دوربین ورزشی شما را تحت پوشش خود قرار می دهد و از آن در برابر ضربات، خط وخش های احتمالی و بعلاوه گرد و غبار محافظت می نماید. یک درپوش لنز نیز به همراه این کاور به شما تقدیم می گردد تا در صورت لزوم از آن بهره ببرید.

این محصول انعطاف پذیری فوق العاده بالایی دارد و همین موجب می گردد تا کاربران به راحتی بتوانند دوربین را درون کاور قرار دهند و یا آن را خارج نمایند. ساختار این کاور از نوع مات است و به همین علت اثر انگشت و ذرات ریز چربی را به خود جذب نمی نماید. بعلاوه درگاه های GoPro-SLC-Cover به خوبی برش داده شده اند تا هیچ محدودیتی برای استفاده کاربران ایجاد نگردد. این لوازم جانبی یک بند قابل تنظیم نیز دارد که می توان به صورت دستی و یا دور گردنی از آن استفاده کرد.

دستگاه ضبط تایم لپس 360 درجه مدل یک ساعت

اگر از علاقه مندان به فیلم برداری تایم لپس هستید، دستگاه ضبط تایم لپس 360 درجه مدل یک ساعت به شما برای ثبت لحظات به یادماندنی یاری می نماید. این محصول در اصل برای قرارگیری همه گوشی های هوشمند با عرض 5.5 تا 8.5 سانتی متر طراحی شده، اما شما قادر خواهید بود با تهیه مانت و پیچ استانداردش به صورت جداگانه از دوربین های ورزشی نیز روی این پایه تایم لپس بهره ببرید. این دستگاه به ظاهر کوچک قدرت تحمل وزن تا یک کیلوگرم را دارد و کار با آن نیز بسیار ساده است. برای استفاده از این محصول، کافی است زاویه چرخش مد نظر و مدت زمان آن را تعیین نمایید تا دستگاه به طور اتوماتیک آغاز به ضبط تصویر کند. هنگامی که فیلم برداری در زمان مورد نظر شما به انتها رسید، پایه تایم لپس از طریق زنگی که روی آن تعبیه شده به مدت سه ثانیه به شما اطلاع می دهد.

قبل از استفاده از این محصول توجه کنید که اگر پایه دستگاه در نقطه آغاز نیست، آن را در خلاف جهت عقربه های ساعت بچرخانید تا در نقطه آغاز قرار بگیرد. این محصول از جنس پلاستیک بسیار محکم و مقاوم فراوری شده تا در برابر ضربات احتمالی، آسیب نبیند. این دستگاه قابلیت نصب شدن روی سه پایه را نیز دارد و تا یک ساعت می تواند به فیلم برداری از منظره ها دلخواه شما بپردازد.

مونوپاد مدل شناور آب GP94 مخصوص دوربین های ورزشی گوپرو

مونوپاد مدل شناور آب GP94 به لطف طراحی ارگونومیکش این امکان را به شما می دهد تا در حین لذت بردن از ورزش های آبی، به ضبط لحظات مجذوب نماینده نیز بپردازید. این لوازم جانبی دوربین های گوپرو، در واقع یک مونوپاد پلاستیکی است که می تواند روی آب شناور بماند و دوربین شما را روی سطح آب نگه دارد. کیفیت ساخت این مونوپاد بسیار خوب است و ابعادی 15X4X4 سانتی متری دارد. به همراه این محصول یک بند مچی نیز به شما تقدیم می گردد تا آن را به مونوپاد وصل کنید و خیالتان از بابت ایمنی دوربین خود راحت باشد. نحوه استفاده از این محصول نیز بسیار ساده است. کافی است دوربین را به این مونوپاد متصل نموده، بند آن را به دور مچ خود بیندازید و در ورزش ها و تفریحات آبی مثل غواصی، شنا، پرش در آب، موج سواری و شاتل آن را با خود حمل کنید. اگر در حین انجام ورزش های آبی احیاناً مچ بند از دست شما خارج گردد هیچ جای نگرانی ندارد، چرا که این مونوپاد دوربین را روی آب شناور نگه می دارد.

نگهدارنده دوربین مدل یقه ای کد DG-7000

نگهدارنده دوربین مدل یقه ای کد DG-7000، خیلی ساده و راحت امکان نصب دوربین های ورزشی و حتی گوشی های هوشمند را نیز دور گردن شما فراهم می نماید. با این محصول شما به راحتی قادر خواهید بود از فضای روبه رو خود از طریق دوربین یا گوشی هوشمند فیلم برداری کنید. این محصول فوق العاده سبک است و بر خلاف ظاهرش، قابلیت تحمل وزن های سنگین گوشی ها و دوربین ها را دارد. یک سری سگک هایی روی این لوازم جانبی کاربردی تعبیه شده که با استفاده از آن ها می توانید قد و طول آن را متناسب با مقدار گردن خود تنظیم کنید.

ریموت کنترل یوکتاپ مدل Smart Remote

ریموت کنترل یوکتاپ مدل Smart Remote که برای استفاده در دوربین های ورزشی گوپرو Hero 8 و Hero 9 روانه بازار شده، این قابلیت را در اختیار کاربران قرار می دهد تا بخش های مهم و امکانات مختلف دوربین را به راحت ترین شکل ممکن کنترل نمایند. این ریموت کنترل با فرکانس 2.4 گیگاهرتز بردی حداکثر 50 متری دارد و تا عمق یک متری سطح آب نیز دوام می آورد. این لوازم جانبی فوق العاده کاربردی دوربین های گوپرو، مجهز به یک نمایشگر کوچک است که نشانگرهای مختلفی روی آن دیده می گردد. به عنوان مثال، اگر نشانگر Wi-Fi در حال چشمک زدن باشد، ریموت در حال سرچ دوربین مورد نظر برای اتصال است و پس از آن نشانگر به حالت ثابت در می آید.

بعلاوه باید به نشانگرهای ویدیو، دوربین عکاسی و تایمر(حالت فیلم برداری تایم لپس) این ریموت نیز اشاره کنیم. در صورتی که دکمه Power/Mode را به مدت 1 ثانیه فشار دهید، ریموت روشن می گردد و برای خاموش کردن ریموت باید آن را سه ثانیه نگه دارید. بعلاوه پس از روشن شدن ریموت، با فشار مجدد این دکمه قادر خواهید بود حالت انتخابی را از فیلم برداری به عکاسی و تایم لپس تغییر دهید. به همراه این محصول یک بند مچی برای قرار دادن ریموت دور مچ دست و یک کابل شارژ مغناطیسی نیز به شما تقدیم می گردد.

کلاه نیو ویژن مدل Cap Plus مخصوص دوربین های ورزشی

کلاه نیو ویژن مدل Cap Plus، یک لوازم جانبی با طراحی بسیار جالب و منحصر به فرد است که می تواند گوشی های هوشمند و بعلاوه با نصب ماونت مخصوص، دوربین های ورزشی را در بالای سر شما نگه دارد. این محصول جهت انجام حرکات ورزشی سبک و میانه مانند دوچرخه سواری و کوهنوردی کاملاً مناسب است و مقدار آن نیز متناسب با مقدار سر کاربران قابلیت تنظیم شدن دارد. این کلاه از یک چراغ قوه پرنور نیز بهره می برد تا در محیط های با نور کم دغدغه ای از این بابت نداشته باشید. این محصول از پارچه کتان باکیفیت و بادوام فراوری شده که در صورت کثیفی، قابلیت شست وشو با آب را نیز دارد. به همراه این محصول یک سری متعلقات زیر نظیر گیره نگهدارنده به همراه کش و دکمه، پیچ، واشر، باتری، گیره چراغ قوه و بند زیرچانه در اختیار شما قرار می گیرد.

مچ بند مدل H133 مناسب برای دوربین ورزشی

مچ بند مدل H133، امکان استفاده از دوربین های ورزشی روی مچ دست شما را فراهم می نماید. در فراوری این محصول از پارچه ای استفاده شده که ضدحساسیت است و ابرهای داخلی تعبیه شده آن نیز مانع عرق کردن مچ دست شما می شوند. این مچ بند قابلیت چرخش 360 درجه دوربین را دارد و از یک قفل نیز برای ثابت نگه داشتن آن بهره می برد. سایز این محصول قابلیت تنظیم شدن نیز دارد.

سخن انتهای

در این مطلب به معرفی و آنالیز طیف گسترده ای از برترین لوازم جانبی دوربین های ورزشی گوپرو پرداختیم. توجه داشته باشید که برای این دوربین ها لوازم جانبی های دیگری نیز در دسترس قرار دارند که فقط کافی است یک سرچ ساده در فروشگاه انجام دهید تا محصول مورد نظر خود را به راحتی پیدا کنید.

به نظر شما کدام محصول معرفی شده ، کاربرد بیشتری در استفاده از این دوربین های ورزشی دارد؟ لطفاً نظرات خود را در این رابطه با ما و با سایر کاربران گالری ابزار زیبا در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

منبع: دیجیکالا مگ

به "برترین لوازم جانبی دوربین های ورزشی گوپرو؛ مجذوب کننده ترین گزینه های بازار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین لوازم جانبی دوربین های ورزشی گوپرو؛ مجذوب کننده ترین گزینه های بازار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید