تمدید مهلت ارسال اثر به دوازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی استان آذربایجان غربی

به گزارش گالری ابزار زیبا، خدیجه معصومی، در گفت وگو با خبرنگاران در ارومیه، گفت: دوازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی در آذربایجان غربی با هدف اشاعه و ترویج فرهنگ و معارف ائمه معصومین (ع) و آموزه های آن به ویژه فرهنگ منوّر رضوی، توسعه فعالیت های کتاب خوانی و مطالعه کتاب های مرتبط با سیره پاک ائمه معصومین (ع) به ویژه امام رضا (ع)، شناسایی و معرفی کتاب های فاخر مرتبط با فرهنگ و سیره اهل بیت (ع) به وسیله انتشار گسترده این آثار و اعتلای فرهنگ ایرانی متکی به فرهنگ دینی برگزار می گردد.

تمدید مهلت ارسال اثر به دوازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی استان آذربایجان غربی

وی با اشاره به استقبال خوی از دوازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی، گفت: مهلت ارسال اثر به دوازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی در این استان تا خاتمه شهریورماه امسال تمدید شد.

معصومی ادامه داد: این جشنواره در 2 موضوع امام رضا (ع) و بخش ویژه ای بنام امام حسن عسگری (ع) که امسال اضافه شده در سه بخش فردی، گروهی و خانوادگی برگزار خواهد شد و ارسال آثار در 2 قالب مکتوب و الکترونیکی است.

مدیر کل کتابخانه های عمومی استان آذربایجان غربی با بیان اینکه چند قالب در دو بخش کتابخوانی و هنر داریم، گفت: پویش های کتابخوانی شامل قصه گویی، خوانش بخش هایی از کتاب ها، قالب چهار گزینه ای، هنرهای تجسمی شامل نقاشی، خطاطی، طراحی، دست سازه ها همانند روزنامه دیواری، کتاب سازی، داستان و شعر، نگارش داستانک و سرودن شعر، هنرهای دیجیتالی شامل فراوری قالب های دیجیتالی، کلیپ و پویانمایی است.

وی گفت: منابع دوازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی به 4 گروه سنی خردسال، کودک، نوجوان و جوان و بزرگسال تفکیک شده است؛ دسترسی به کتاب ها از سه طریق خرید کتاب با تخفیف، دریافت امانی کتاب با مراجعه به کتابخانه های عمومی سراسر کشور و بعلاوه دسترسی به نسخه الکترونیک در سامانه مسابقات امکان پذیر است.

معصومی اعلام کرد: بعلاوه شرکت نمایندگان در جشنواره هنگام ثبت نام یا در موارد دیگر در صورت داشتن سوال می توانند با شماره تلفن امور فرهنگی اداره کل کتابخانه های عمومی استان 33487433 تماس حاصل نمایند.

به گزارش ایبنا؛ یازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی در آذربایجان غربی سال گذشته با مشارکت 27 هزار نفر برگزار گردید.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران

به "تمدید مهلت ارسال اثر به دوازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی استان آذربایجان غربی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمدید مهلت ارسال اثر به دوازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی استان آذربایجان غربی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید