تهیه کننده گیرز آو وار: فورتنایت را کم و بیش لغو کرده بودم

به گزارش گالری ابزار زیبا، یکی از مدیران سابق شرکت بازی سازی اپیک گیمز طی مصاحبه ای فاش کرد که قصد لغو ساخت این بازی را داشته است؛ طوری که اگر او در این شرکت ماندگار می شد، امروز چیزی تحت عنوان بازی فورتنایت وجود نداشت.

تهیه کننده گیرز آو وار: فورتنایت را کم و بیش لغو کرده بودم

راد فرگوسن - رئیس فعلی کمپانی کوالیشن و مدیر تولید سابق اپیک گیمز - در مصاحبه ای بیان نمود که این بازی از نظر او فاقد استاندارد کیفی لازم بوده و او قبل از رفتنش از اپیک تلاش کرده بود تا ساخت بازی را لغو کند.

اگر من در اپیک مانده بودم، فورتنایت کنسل می شد. قبل از اینکه اپیک را ترک کنم تلاش کردم که آن را کنسل کنم؛ زمانی که بازی در حالت Save the World بود و پروژه ای مشکل دار بود. به عنوان مدیر تولید اپیک در آن زمان این بازی، به عنوان چیزی که بتوان روی آن سرمایه گذاری کرد، استانداردهای کیفی مد نظر من را برآورده نمی کرد. بنابراین وقتی مردم به من نگاه می کنند و می گویند احساس بدی نداری [که اپیک را قبل از موفقیت غول آسای فورتنایت ترک کردی]؟ من می گویم نه، شما باید خرسند باشید، چون بازی ای که اینقدر دوستش دارید - و یک پدیده جهانی است - اگر من در اپیک مانده بودم وجود نمی داشت.

در پایان و زمانیکه از او پرسیدند که آیا موفقیت فورتنایت خواب را از چشمان او ربوده است، چنین پاسخ داد که او از موفقیت [تیم سازنده] فورتنایت بسیار خرسند است.

در نهایت باید این نکته مهم را در نظر گرفت که چه بسا تصمیم فرگوسن در لغو ساخت کردن بازی، تصمیم درستی بود. فراموش نکنیم که فورتنایت در ابتدا به عنوان یک بازی تیراندازی تیمی زامبی محور عرضه شد و بازخورد چندان مثبتی هم بدست نیاورد. در واقع محبوبیت فورتنایت پس از سوار شدن بر موج بتل رویال - که دستاورد پابجی بود - حاصل شد. گرچه نباید پشتیبانی فوق العاده اپیک را هم نادیده گرفت.

منبع: Eurogamer

منبع: دیجیکالا مگ

به "تهیه کننده گیرز آو وار: فورتنایت را کم و بیش لغو کرده بودم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تهیه کننده گیرز آو وار: فورتنایت را کم و بیش لغو کرده بودم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید