حذف سهمیه بدون آزمون کارشناسی ارشد، ثبت نام مجدد آزمون فلوشیپ پزشکی هفته آینده شروع می گردد

به گزارش گالری ابزار زیبا، در آزمون سال 98، گزینه متقاضی ثبت نام با استفاده از شرایط استعداد درخشان می باشم حذف شده است.

حذف سهمیه بدون آزمون کارشناسی ارشد، ثبت نام مجدد آزمون فلوشیپ پزشکی هفته آینده شروع می گردد به گزارش ، سهمیه بدون آزمون برای رتبه های اول مقطع کارشناسی فاقد رشته همنام در مقطع کارشناسی ارشد هستند، حذف شد. طبق اعلام امور نخبگان و دانشجویان استعداد درخشان، برای این دسته از داوطلبان، 10 درصد سهمیه با آزمون اعمال می گردد.

گفتنی است این مصوبه برای آزمون کارشناسی ارشد سال 1400 به بعد اجرایی خواهد شد.

گفتنی است در آزمون سال 98، گزینه متقاضی ثبت نام با استفاده از شرایط استعداد درخشان می باشم حذف شده است.

متقاضیان استعداد درخشان با آزمون و بدون آزمون ورودی واجد شرایط، می بایست از تاریخ 22 تا 27 تیر ماه 98 وارد سامانه مرکز سنجش آموزش پزشکی شده و ثبت نام استعداد درخشان را با وارد کردن کد رهگیری ثبت نام آزمون، انجام دهند. بدیهی است در صورت عدم ثبت نام مرحله استعداد درخشان، مسئولیت عواقب بعدی به عهده داوطلب است و اقدامی از طرف مرکز سنجش آموزش پزشکی میسر نخواهد بود.

متقاضیان واجد شرایط استعداد درخشان با آزمون و بدون آزمون پس از ثبت نام هر دو مرحله (اسفند ماه و تیر ماه)، باید در زمان مقرر همزمان با سایر داوطلبان عادی، با وارد نمودن کد رهگیری خود انتخاب رشته محل را نیز انجام دهند. بدیهی است عدم انتخاب رشته محل، به منزله انصراف انتخاب رشته محل بوده و اقدامی میسر نخواهد بود.

متقاضیان واجد شرایط استفاده از سهیمه استعداد درخشان بدون آزمون (که در آزمون شرکت می نمایند) و با آزمون، دقت نمایند علاوه بر سهمیه استعداد درخشان، برای شرایط عادی در سهمیه انتخابی (آزاد و رزمندگان و ایثارگران) نیز همانند سایر داوطلبان عادی مورد سنجش واقع خواهند شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "حذف سهمیه بدون آزمون کارشناسی ارشد، ثبت نام مجدد آزمون فلوشیپ پزشکی هفته آینده شروع می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حذف سهمیه بدون آزمون کارشناسی ارشد، ثبت نام مجدد آزمون فلوشیپ پزشکی هفته آینده شروع می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید