دسترسی آسان شهروندان به دام سالم با جانمایی مناسب جایگاه ها

به گزارش گالری ابزار زیبا، معاون خدمات شهری شهرداری تهران در بازدید از جایگاه های عرضه بهداشتی دام با اشاره به برپایی 24 مرکز در پایتخت، گفت: جانمایی مناسب و مکان یابی منطقی این جایگاه ها، دسترسی شهروندان را به دام سالم آسان کرده است.

دسترسی آسان شهروندان به دام سالم با جانمایی مناسب جایگاه ها

به گزارش گالری ابزار زیبا، مجتبی یزدانی با تاکید بر تاثیر جایگاه های عرضه بهداشتی دام در کاهش و کنترل قیمت ها، اضافه نمود: اگر چه هدف اصلی از اجرای طرح عرضه بهداشتی دام، حفظ سلامت شهروندان و بهداشت محیط شهری است، اما ورود مدیریت شهری برای تامین دام به مناسبت روز عرفه و عید سعید قربان، در جلوگیری از افزایش قیمت دام موثر است.

وی به حفظ نظافت محیط شهر و معابر شهری به عنوان یکی از اولویت های اجرای طرح عرضه بهداشتی دام اشاره و اظهار داشت: عرضه دام های سرگردان و خرید و ذبخ این دام ها، نه تنها سلامت شهروندان را به خطر می اندازد، بلکه موجب آلودگی محیط زیست شهری می شود و از این رو، توصیه می شود شهروندان برای حفظ سلامتی خود و خانواده شان، از خرید دام از مراکز غیر مجاز پرهیز کنند.

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران؛ گفتنی است، مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران که در این بازدید معاون شهردار تهران را همراهی می کرد، در خصوص فرآیند احداث جایگاه های عرضه بهداشتی دام و چگونگی خدمات رسانی این مراکز، توضیحاتی ارائه داد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "دسترسی آسان شهروندان به دام سالم با جانمایی مناسب جایگاه ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دسترسی آسان شهروندان به دام سالم با جانمایی مناسب جایگاه ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید