ستاره های استقلال منتظر تصمیم نکونام ، جواد؛بهانه جدایی از جمع آبی ها

به گزارش گالری ابزار زیبا، از استقلال هم خبر می رسد چند تن از بازیکنان این تیم که از گذشته رابطه نزدیکی با نکونام داشته اند منتظر معین تکلیف این چهره با باشگاه هستند.

ستاره های استقلال منتظر تصمیم نکونام ، جواد؛بهانه جدایی از جمع آبی ها

به گزارش گالری ابزار زیبا با تعطیلی رقابت های باشگاهی فوتبال ایران، تیم های لیگ فزونی وارد بازار نقل و انتقالاتی شده و در پی رفع کردن نقاط ضعف و تقویت خود برای فصل بعدی هستند. این در شرایطی است که شرایط کادرفنی استقلال همچنان نامشخص است و اگرچه از جواد نکونام به عنوان سرمربی بعدی آبی ها نام برده می گردد اما هنوز خبر دقیق و قابل استنادی در این زمینه منتشر نشده است.

درواقع در همین ارتباط عده دیگری همچنان معتقدند که نکونام دور از رادار استقلال است و گزینه خارجی را پررنگ تر می دانند. این در صورتی است که به جز طرفداران استقلال، بعضی بازیکنان این تیم، چه آنهایی که قراردادشان با آبی ها به انتها رسیده و چه آنهایی که هنوز قرارداد دارند اما به واسطه دریافتی های کمتر از حد معین شده می توانند قرارداد خود را یکطرفه فسخ نموده و به راحتی جدا شوند، منتظر معین تکلیف نیمکت استقلال هستند. نکته قابل توجه درباره نکونام اینکه اهالی فوتبال معتقدند با توجه به جایگاه جواد در فوتبال ایران و جوانی او و بعلاوه شناخت دقیقش از شرایط فنی و روحیات بازیکنان ایرانی، این چهره ارتباط صمیمانه ای با بازیکنان تیمش برقرار نموده و همین موضوع باعث شده تا در گذشته و در تیم های تحت هدایتش نیز ارتباط خوبی بین نکونام با بازیکنان این تیم ها به وجود بیاید. با این تفاسیر از استقلال هم خبر می رسد چند تن از بازیکنان این تیم که از گذشته رابطه نزدیکی با نکونام داشته اند منتظر معین تکلیف این چهره با باشگاه هستند تا درصورتی که هافبک اسبق استقلال به نیمکت این تیم برسد، در این تیم ماندنی شده و در غیر این صورت باید منتظر جدایی چند نفر از ستاره های آبی باشیم.

منبع: همشهری آنلاین

به "ستاره های استقلال منتظر تصمیم نکونام ، جواد؛بهانه جدایی از جمع آبی ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ستاره های استقلال منتظر تصمیم نکونام ، جواد؛بهانه جدایی از جمع آبی ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید