مجازات باشگاه یوونتوس برای طرفدار بی اخلاق

به گزارش گالری ابزار زیبا، بانوی پیر یکی از هوادارانش را که در جریان دربی تورین حرکتی غیراخلاقی انجام داد را مؤاخذه کرد.

مجازات باشگاه یوونتوس برای طرفدار بی اخلاق

به گزارش گالری ابزار زیبا، یکی از طرفداران تیم فوتبال یوونتوس که در جریان بازی خانگی اخیر این تیم در دربی دلاموله مقابل تورینو، تراژدی سوپرگا (حادثه سقوط هواپیمای حامل بازیکنان تیم تورینو و مرگ تمامی آنها در سال 1949) را مورد تمسخر قرار داد از سوی بانوی پیر مجازات شد.

این طرفدار در جریان این بازی که با تساوی یک بر یک سرانجام یافت، توسط دوربین های مستقر در استادیوم آلیانتس تورین شناسایی شد و باشگاه یوونتوس هم او را از حضور در بازی های خانگی بعدی این تیم محروم کرد.

در حالی که اولتراهای یوونتوس با به اهتزاز درآوردن یک بنر به رقیب همشهری خود به مناسبت هفتادمین سالگرد سقوط هواپیمای تیم تورینوی بزرگ به قربانیان آن حادثه تلخ ادای احترام کردند، دوربین ها یک طرفدار را شناسایی کردند که با حالتی تمسخر آمیز، ادای سقوط هواپیما را درمی آورد. این حرکت او با واکنش های تند اهالی شبکه های اجتماعی همراه شد و به دنبال این اتفاق هم یوونتوس او را از شرکت در بازی های خانگی بعدی اش محروم کرد.

حرکتی که باشگاه یوونتوس انجام داده، معمولاً در فوتبال ایتالیا رخ نمی دهد چرا که باشگاه های این کشور با این بهانه که شناسایی و محروم کردن یک فرد بیش از اندازه سخت است از برخورد با طرفداران خاطی خودداری می نمایند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "مجازات باشگاه یوونتوس برای طرفدار بی اخلاق" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجازات باشگاه یوونتوس برای طرفدار بی اخلاق"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید