نکات مهم و کاربردی در دکوراسیون اتاق مهمان

به گزارش گالری ابزار زیبا، فقط خونه های بزرگ نیستن که دارای اتاق مهمان هستن بلکه میشه توی خونه ها و آپارتمان های کوچیک هم با ترکیب فضاها و استفاده از ایده های طراحی چنین فضایی رو داشت. همونطور که قبلا دیدین میشه اتاق کار رو با فضاهایی مثل اتاق نشیمن، اتاق خواب و حتی آشپزخونه ادغام کرد. لازمه چنین کاری برای داشتن یه اتاق مهمان اینه که شما از فضاهای پرت به درستی استفاده کنین و مبلمان صحیح رو برای این کار انتخاب کنین. امیدوارم که خوندن این مطلب بهتون برای طراحی یه اتاق زیبا یاری کنه.

نکات مهم و کاربردی در دکوراسیون اتاق مهمان

انتخاب های متفاوت برای طراحی اتاق مهمان

سه راه کاملا متفاوت برای طراحی این فضا وجود داره، شما میتونین اتاقی رو کاملا به مهمان اختصاص بدین و یه تخت خواب راحت رو برای اونها آماده کنین یا از جداسازی بصری یک فضا و ادغام اون با یک اتاق دیگه استفاده کنین، مثلا سبک و رنگ دکوراسیون رو تغییر بدین. یا در صورت کمبود فضا تنها یه کاناپه راحتی رو انتخاب نموده و اون رو در صورت لزوم به تخت تبدیل کنین.

طراحی اتاق مهمان در خانه های بزرگ

اگه فضای کافی توی خونتون دارین میتونین اتاقی رو به مهمان اختصاص بدین و با قرار دادن یه تخت راحت، میز کار و اکسسوری های زیبا یه دیزاین جذاب داشته باشین. شما میتونین میز کار رو در کنار پنجره قرار داده و از نور طبیعی بیرون بهره مند بشین.

یه ایده جالب دیگه برای طرایحی اتاق مهمان اینه که شما از تخت دو طبقه استفاده کنین و فضای زیر تخت رو برای میز کار قرار بدین. در صورتی هم که تمایل ندارین فضای زیادی رو برای منطقه کاری در اتاق مهمان صرف کنین میتونین از یه میز معمولی یا طاقچه پنجره برای این کار استفاده کنین.

مبل های تخت خواب شو انتخابی متفاوت و زیبا

اگه اتاق خواب مهمان شما کوچیکه شما میتونین یه مبل تخت خواب شو رو جایگزین تخت کنید. با اینکار فضای بیشتری در اتاق در اختیار دارین تا لوازم دیگه مثل میز کار رو هم قرار بدین.

شما الزامی به قرار دادن فضاهای جداگانه ندارین و میتونین تخت و میز رو خیلی نزدیک هم بذارین یا از میزهایی استفاده کنین که تبدیل به تخت میشن.

منبع: مجله الکترونیک دونفره

به "نکات مهم و کاربردی در دکوراسیون اتاق مهمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نکات مهم و کاربردی در دکوراسیون اتاق مهمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید