خاتمه نخستین اردوی آزاد و فرنگی کاران تیم ملی تا هفته آینده

به گزارش گالری ابزار زیبا، اردوهای تیم ملی کشتی آزاد و فرنگی ایران برای حضور در رقابتهای قهرمانی آسیا و مسابقات گزینشی المپیک در حالی از اوایل ماه جاری شروع شد که کشتی ایران همچنان باید به دنبال کسب سه سهمیه کشتی فرنگی و سه سهمیه در کشتی آزاد باشد.

خاتمه نخستین اردوی آزاد و فرنگی کاران تیم ملی تا هفته آینده

محمدابراهیم امامی سخنگوی فدراسیون کشتی در مورد زمان انتها اردوی اول تیم های آزاد و فرنگی به گالری ابزار زیبا گفت: اردوی تیم ملی کشتی فرنگی تا روز 12 دی ماه پیگیری می گردد و اردوی تیم کشتی آزاد هم تا 14 دی ماه ادامه خواهد شد. طبق اعلام کادر فنی تیم های ملی با توجه به تاریخ و تقویم جدید اتحادیه جهانی که طی آن مسابقات گزینشی و بزرگسالان آسیا در فروردین ماه در آلماتی برگزار می گردد، برنامه ها اردوها به صورت مقطعی تا آن موقع دنبال خواهد شد.

کشتی آزاد ایران در پیکارهای جهانی سال 2019 قزاقستان در اوزان 57 کیلوگرم توسط رضا اطری، 86 کیلوگرم توسط حسن یزدانی و 125 کیلوگرم توسط یدالله محبی صاحب سهمیه المپیک شد و حالا باید در رقابت های گزینشی برای کسب سهمیه اوزان 65، 74 و 97 کیلوگرم کوشش کند.

در کشتی فرنگی هم علیرضا نجاتی، محمدعلی گرایی و امیر قاسمی منجزی توانستند سهمیه های المپیک را در اوزان 60، 77 و 130 کیلوگرم در رقابت های جهانی قزاقستان به دست آورند. با این حساب نمایندگان کشورمان باید در رقابتهای پیش رو برای کسب سهمیه های اوزان 67، 87 و 97 کیلوگرم به میدان بروند.

طبق تقویم اتحادیه جهانی کشتی، رقابتهای گزینشی المپیک در قاره آسیا طی روزهای 20 تا 22 فروردین و بلافاصله رقابت های قهرمانی آسیا در روزهای 23 تا 28 فروردین سال آینده در شهر آلماتی قزاقستان برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "خاتمه نخستین اردوی آزاد و فرنگی کاران تیم ملی تا هفته آینده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خاتمه نخستین اردوی آزاد و فرنگی کاران تیم ملی تا هفته آینده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید