پوراحمدی: روش خصوصی سازی سرخابی ها مدرن و مالی است، درویش درباره قرارداد بازیکنان صحبت می نماید

به گزارش گالری ابزار زیبا، توصیف عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس برای روش خصوصی سازی سرخابی ها مدرن و مالی است.

پوراحمدی: روش خصوصی سازی سرخابی ها مدرن و مالی است، درویش درباره قرارداد بازیکنان صحبت می نماید

به گزارش خبرنگار ورزشی گالری ابزار زیبا، سیدمجید پوراحمدی عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس، مشاور وزیر ارشاد و مدیرعامل صندوق اعتباری هنر در حاشیه برگزاری جشن ملی واگذاری سهام سرخابی ها گفت: این مراسم یکی از فرآیندهای انجام واگذاری این دو باشگاه است که عملیات آن چند ماه به صورت فشرده در وزارت ورزش و وزارت اقتصاد انجام شد. این جشن در واقع آغاز یک حرکت است و از فردا با سرانجام پذیره نویسی، ان شاءالله ما شاهد یک شرایط نو در سبک مدیریتی این دو باشگاه باشیم.

وی در پاسخ به این پرسش که چقدر امیدوار به عایدیزایی به روش نو هستید؟، گفت: این روشی که وزارت اقتصاد و سازمان خصوصی سازی برای این واگذاری برنامه ریزی کردند، یک روش بسیار خوب، مدرن و اقتصادی است. بالاخره این دو باشگاه مسائل اقتصادی، بدهکاری ها و گرفتاری های اقتصادی خودشان را داشتند که در طول سال های گذشته انباشته شده و باعث شده بود برخی از برنامه ریزی ها از جمله خریدها و برخی فعالیت های مدیریتی محقق نگردد. این روشی که تحت عنوان فروش سهام، افزایش سرمایه و فروش و برگشت این فروش به خود باشگاه ها برنامه ریزی شد، روشی است که می تواند همزمان مسائل سنواتی دو باشگاه را حل نماید و طرفداران را به عنوان سهامدار باشگاه ها تبدیل می نماید و بخش زیادی از این مسائل انباشته شده در این گام رفع می گردد. هر چند کوشش ما در هیئت مدیره این است که اگر این آورده ها به باشگاه واریز شد، ما همه اینها را با یک مدیریت تحت عنوان باشگاهداری حرفه ای بتوانیم به سمتی ببریم که همزمان یک فراوری ثروت و عایدی نو هم باشد. در واقع اینگونه نباشد که این مبلغ بیاید و به سمت پرداخت بخشی از بدهی ها و مسائل سنواتی برود. اینها باید به گونه ای مدیریت گردد که تبدیل به یک شرایط پویا و مولد گردد تا آینده این باشگاه ها را نیز تضمین کند.

پوراحمدی درباره کارگزار پرسپولیس که عنوان شده بود قرار است تا سرانجام فصل 330 میلیارد تومان پرداخت کند، اما تعهدی برای پرداخت این پول و بعلاوه ضمانت بانکی برای پرداخت آن وجود ندارد، گفت: این قراردادی که بسته شده است، نکاتی دارد و چندین بار در هیئت مدیره بحث کردیم. البته کوشش کارگزار این است که بتواند به تعهداتش عمل کند و فعالیت هم در این زمینه دارد، اما نکته این است که نحوه بسته این قرارداد به گونه ای بوده که کمی شاید منافع و مصالح باشگاه خوب دیده نشده است. الان با توجه به شرایط نو ممکن است در آینده به گونه ای باشد که بتوان با یک قراردادهای بهتر و قوی تر، منافع بیشتری ایجاد گردد. ان شاءالله بتوانیم در نهایت به نفع باشگاه عمل کنیم.

وی درباره سرانجام یافتن قرارداد بازیکنان پرسپولیس گفت: مسائل مربوط به بحث تیم و بازیکنان به وسیله مدیرعامل بیان می گردد. ان شاءالله برای اینکه یک همنوایی باشد، در این حوزه مدیرعامل صحبت می نماید.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "پوراحمدی: روش خصوصی سازی سرخابی ها مدرن و مالی است، درویش درباره قرارداد بازیکنان صحبت می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پوراحمدی: روش خصوصی سازی سرخابی ها مدرن و مالی است، درویش درباره قرارداد بازیکنان صحبت می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید