پیشنهاد یک پرسپولیسی به یحیی برای شکست سپاهان ، واکنش جالب به باخت غیرمنتظره قرمزپوشان

به گزارش گالری ابزار زیبا، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس درخصوص شکست سرخ ها در مقابل تراکتور و بازی حساس با سپاهان صحبت کرد.

پیشنهاد یک پرسپولیسی به یحیی برای شکست سپاهان ، واکنش جالب به باخت غیرمنتظره قرمزپوشان

به گزارش گالری ابزار زیبا آنلاین، محمود کلهر در مورد باخت پرسپولیس مقابل تراکتور اظهار کرد: پرسپولیس در این بازی خوب بازی نکرد و شاید یکی از دلایل آن این بود که این تیم با یک مهاجم بازی کرد و این در حالی است که یحیی گل محمدی می توانست تیمش را با مهاجمان بیشتری وارد زمین کند. پرسپولیس اگر قهرمانی می خواهد باید هجومی تر بازی کند چرا که در این تیم بازیکنانی حضور دارند که توانایی بازی در چند پست هم دارند. همین وحید امیری که چند دقیقه بازی کرد نشان داد که می تواند مؤثر باشد و در کانال های کناری اثرگذاری خوبی داشت.

  • حضور کامل بازیکنان پرسپولیس در تمرین بر خلاف شایعات | تنها غایب سرخ ها معین شد

وی ادامه داد: با به زمین آمدن مهدی عبدی پرسپولیس روند بهتری گرفت و حتی یک پنالتی به دست آورد. پرسپولیس مقابل تراکتور در بعضی از دقایق خوب بود اما آن صلابتی که باید داشته باشد را نداشت. پرسپولیس همچنان گزینه اول قهرمانی است به شرط آنکه هجومی تر بازی کند چرا که بارها دیده ایم هر زمان این تیم هجومی بازی نموده موقعیت های زیادی به دست آورده است. در بازی با تراکتور شاگردان گل محمدی آن طراوتی که باید داشته باشند را نداشتند و تیم تبریزی با استفاده از عمق دفاع پیروز شد بازی کند. به اعتقاد من پرسپولیس باید پرسینگ را از یک سوم دفاعی حریف انجام دهد چرا که در این شرایط احتمال پیروزیت بیشتر می شود.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در مورد ملاقات این هفته سرخ پوشان مقابل سپاهان گفت: سپاهان همواره در فوتبال ایران یک تیم با اصالت و ریشه دار بوده و سال جاری هم در همه پست ها بازیکنان خیلی خوبی دارد. نقطه قوت این تیم خط هافبک و خط حمله آن است اما اشکالاتی هم دارند که به آنها برمی شود. بازیکنان سرعتی پرسپولیس می توانند به خوبی از این ضعف سپاهان استفاده نمایند چرا که خط دفاعی آنها ناهماهنگی هایی دارد. شاگردان گل محمدی می توانند از این ضعف سپاهان استفاده نمایند و همانطور که این تیم تا اینجای لیگ گل خورده پس پرسپولیس هم می تواند به آن گل بزند. سپاهان از برترین تیم های لیگ است و مطمئنا می شود این تیم را در خانه اش شکست داد.

کلهر در مورد نقش مورایس سرمربی سپاهان در این تیم ادامه داد: او یک مربی اثرگذار است که تا اینجا تأثیر خود را در سپاهان نشان داده و به خوبی از نقطه های مختلف در تیمش استفاده می نماید. البته مورایس هنوز شناخت کافی از فوتبال ما ندارد و این مسأله می تواند به ضرر او تمام شود. به نظر من مورایس یک مربی با سطح بالاست و امیدوارم از اینگونه مربیان به فوتبال ما زیاد بیایند تا کیفیت و دانش فنی لیگ ما را بالا ببرند.

وی گفت: درایت یحیی گل محمدی همواره به یاری پرسپولیس آمده و بازیکنان تجربه لازم برای پیروزیت را دارند اما آنها باید در شرایط سخت آرامش خود را حفظ نمایند و به حاشیه نروند. به نظر من پرسپولیس در زمان خوبی مغلوب شد و می شود نقاط ضعف را رفع کرد. به هر حال بازیکنان جدیدی به پرسپولیس آمدند و آنها برای هماهنگی احتیاج به زمان دارند اما به اعتقاد من اگر پرسپولیس مقابل سپاهان هجومی بازی کند و از حواشی دور باشد همین بازی با سپاهان می تواند یک سکوی پرتاب برای پرسپولیس باشد.

منبع: همشهری آنلاین

به "پیشنهاد یک پرسپولیسی به یحیی برای شکست سپاهان ، واکنش جالب به باخت غیرمنتظره قرمزپوشان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیشنهاد یک پرسپولیسی به یحیی برای شکست سپاهان ، واکنش جالب به باخت غیرمنتظره قرمزپوشان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید