چراغ های هوشمند نو فیلیپس

به گزارش گالری ابزار زیبا، شرکت فیلیپس، اخیراً چندین محصول نورپردازی در فضای باز و داخلی را عرضه نموده است. این محصولات شامل چراغ دیواری Philips Hue Inara، چراغ دیواری Philips Hue Lucca، چراغ دیواری Philips Hue Resonate و چراغ های زمینی ایستاده Philips Hue Calla با بدنه فولادی ضد زنگ می باشد.

چراغ های هوشمند نو فیلیپس

به گزارش گالری ابزار زیبا، این شرکت ادعا نموده است که این چراغ ها می توانند در هر شرایط آب و هوایی مقاومت نمایند و از برنامه Philips Hue برای کاهش یا افزایش نور آن ها می توان استفاده کرد.فیلیپس بعلاوه در حال افزودن ویژگی های جدیدی به برنامه Philips Hue می باشد که در ماه های آینده ارائه خواهد شد.

چراغ دیواری Philips Hue Inara

Philips Hue Inara از لامپ های رشته ای تشکیل شده است. از این چراغ ها می توان در داخل و خارج منزل استفاده کرد و یک دکوراسیون جالب ایجاد کرد. این لامپ به سبک قدیمی در یک فانوس تعبیه شده است و نور سفید گرم را با قابلیت کم نور ارائه می دهد. لامپ ها در یک محفظه مشکی ارائه می شوند. این محصول از 8 فوریه در اروپا و از 1 مارس در ایالات متحده در دسترس خواهد بود.

چراغ دیواری Philips Hue Lucca

Hue Lucca با فانوس های دیواری گرد که برای باغ ها و بالکن ها ایده آل هستند، طراحی مدرن تری ارائه می دهد. این چراغ دیواری نور هایی با رنگ های مختلف ایجاد می نماید و با استفاده از برنامه Philips Hue Bright کنترل می گردد تا ویژگی هایی مانند روشن شدن در نزدیکی خانه یا عملکرد اتوماتیک چراغ ها را ارائه دهد. چراغ دیواری Philips Hue Lucca در ایالات متحده 99.99 دلار قیمت دارد؛ و از اول مارس در رنگ مشکی در بازار موجود خواهد بود.

چراغ دیواری Philips Hue Resonate

چراغ دیواری Philips Hue Resonate برای دیوار های بیرونی خانه طراحی شده است. Resonate دارای یک طراحی مینیمال مستطیلی می باشد و نور های سفید و رنگی را ارائه می دهد. این نور های مستطیلی شکل، نورهای رنگارنگی را هم در بالا و هم پایین دیوار به همراه دو طرح مثلثی زیبا ایجاد می نمایند. چراغ دیواری Philips Hue Resonate از اول مارس با قیمت 159.99 دلار در ایالات متحده در دسترس خواهد بود.

بولارد Philips Hue Calla

چراغ های زمینی ایستاده (بولارد) Philips Hue Calla درون یک محفظه فولادی ضد زنگ با ارتفاع 25 سانتی متری قرار گرفته شده اند پوشش جهت ها و نصب در باغ عالی می باشند. این چراغ ها به کاربران یاری می نمایند تا در تاریکی جهت را طی نمایند و بعلاوه امکان تنظیم چراغ ها در رنگ های مختلف وجود دارد تا تا فضایی زیبا در باغ یا پیاده روی شما ایجاد نمایند. این چراغ ها دارای فناوری ولتاژ کم هستند که راه اندازی و توسعه آن را آسان می نماید. کافی است کابل پسوند ارائه شده را به یک دستگاه ولتاژ پایین Philips Hue متصل کنید.

تمام چراغ های هوشمند فضای باز Philips Hue را می توان با برنامه Philips Hue، یک کنترل نماینده از راه دور (که به طور جداگانه فروخته می گردد) دستیار های صوتی مانند سیری، الکسا و دستیار Google و بعلاوه یک سنسور مانیتور در فضای باز کنترل کرد. Signify بیان نموده است که اپلیکیشن Philips Hue در چند ماه آینده افکت های جدیدی دریافت خواهد نمود، اولین افکت حالت شمع و شومینه خواهد بود که که درخشش ملایم نور شمع طبیعی یا یک شومینه را تقلید می نماید.

منبع: gizmochina

منبع: فرارو

به "چراغ های هوشمند نو فیلیپس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چراغ های هوشمند نو فیلیپس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید