2 نیروگاه نو اتمی در بوشهر ساخته می گردد

به گزارش گالری ابزار زیبا، استاندار بوشهر با اشاره به ساخت 2 نیروگاه تازه اتمی در بوشهر گفت: ساکنان روستاهای هلیله و بندرگاه با 1500 خانوار، به شهر تازه منتقل شوند.

2 نیروگاه نو اتمی در بوشهر ساخته می گردد

احمد محمدی زاده در نشست مسئولان استان بوشهر اظهار کرد: زمین مورد احتیاج را ما تامین می کنیم و نیروگاه اتمی نیز آن را برای ساکنان هلیله و بندرگاه می سازد.

به گزارش ایسنا،وی خواهان انتقال ادارات به بیرون شهر شد و گفت: ادارات و نهادها باید به بیرون شهر منتقل شوند تا زندگی مردم راحت تر شده و مراجعه از شهرستان ها به ادارات کل و استانداری راحت تر گردد.

استاندار بوشهر از ایجاد دولت شهر در شرق بوشهر اطلاع داد و توضیح داد: ساختمان تازه استانداری نیز در این مجموعه، احداث می گردد که در حال طراحی هستیم و تاپایان سال جاری عملیات اجرایی آن شروع می گردد.

محمدی زاده با بیان اینکه تمام ادارات و نهادها را نیز به دولت شهر منتقل می کنیم، یادآور شد: همه ادارات مرتبط کنار هم قرار می گیرند تا مراجعان در کمترین زمان بتوانند امور اداری خود را پیگیری نمایند.

استاندار بوشهر با اشاره به 2 طرح مهم در حال انجام در بوشهر و لزوم احداث شهر تازه در جوار مرکز استان گفت: 2 نیروگاه اتمی تازه در حال ساخت است که قطعا جمعیت بسیار زیادی به سمت خود جذب می نماید، بعلاوه با احداث منطقه آزاد تجاری با 26 هزار هکتار که صنعت و فراوری رونق می گیرد، جمعیت زیادی جذب می گردد.

وی افزود: باید زمین مورد احتیاج را داشته باشیم تا در استقرار جمعیت تازه با مشکل روبرو نشویم. محمدی زاده گفت: بیش از 228 هکتار به شهرهای کلمه، سعدآباد، کنگان، دیلم، برازجان، الحاق می گردد و 1772 هکتار نیز به بوشهر ملحق می گردد.

وی ابراز داشت: با الحاق این اراضی و احداث منازل مسکونی تازه، شهر تازهی با جمعیت زیاد در جوار بوشهر ایجاد می گردد که جوابگوی طرح های تازه توسعه ای است.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی استانداری بوشهر، محمدی زاده توضیح داد: زیرساخت های لازم و امکانات مورد احتیاج نیز برای شهر تازه ایجاد می گردد.

منبع: عصر ایران

به "2 نیروگاه نو اتمی در بوشهر ساخته می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "2 نیروگاه نو اتمی در بوشهر ساخته می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید