40 ثانیه شارژ برای ده کیلومتر مسافت!

به گزارش گالری ابزار زیبا، خودرو شیائومی SU7 سرعت شارژ بسیار زیادی دارد و فقط با 40 ثانیه شارژ، می تواند تا 10 کیلومتر مسافت را طی کند.

40 ثانیه شارژ برای ده کیلومتر مسافت!

به گزارش خبرگزاری گالری ابزار زیبا و براساس گزارش زومیت، شیائومی اخیراً اولین خودرو برقی خود را با نام SU7 در چین عرضه نموده است. این خودرو در آزمایش هایی که با سوپرشارژر هواوی انجام شد، سرعت شارژ بسیار زیادی را به نمایش گذاشت.

SU7 در سه تیپ معمولی و پرو و مکس عرضه می گردد و اکنون یکی از دارندگان مدل SU7 مکس، آزمایش شارژ را با سوپرشارژر هواوی انجام داده و نتایج شگفت انگیز آن را به اشتراک گذاشته است.

آزمایش های اجرا شده روی شیائومی SU7 نشان می دهد که توان ورودی این خودرو به 180 کیلووات می رسد و درنتیجه، فقط با 30 تا 40 ثانیه شارژ، 10 کیلومتر مسافت طی می نماید. SU7 مکس می تواند هر 3 تا 4 ثانیه، انرژی لازم برای پیمودن یک کیلومتر مسافت را دریافت کند.

به نوشته MyDrivers، آزمایش های دیگر نشان می دهند که SU7 مکس با شارژرهای 600 کیلوواتی در مدت 47 دقیقه از 0 تا 99 درصد شارژ می گردد. در این حالت، حدبیشتر توان ورودی به خودرو حدود 276 کیلووات و میانگین آن 140 کیلووات خواهد بود.

براساس نتایج آزمایش های رسمی شیائومی، خودرو SU7 مکس با 5 و 15 دقیقه شارژ می تواند به ترتیب تا 220 و 510 کیلومتر مسافت را طی کند.

طبق اعلام رسمی شیائومی، خودرو SU7 با بیش از 2٬000 مدل از ایستگاه های شارژ برندهای گوناگون آزمایش شده است. غول فناوری چینی برای انجام آزمایش های شارژ، با مؤسسه های متفرقه همکاری نموده است و نتایج این آنالیز ها نشان می دهند SU7 با بیشتر ایستگاه های شارژ خودروهای برقی سازگار است.

227227

منبع: خبرآنلاین

به "40 ثانیه شارژ برای ده کیلومتر مسافت!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "40 ثانیه شارژ برای ده کیلومتر مسافت!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید