5 فرصت استثنایی برای راه اندازی کسب و کاربا هوش مصنوعی

به گزارش گالری ابزار زیبا، امروز جهان تکنولوژی در حوزه های مختلفی تحول ایجاد کرده است. از مدیریت موجودی برای بهبود تجارب خرید شخصی تا کمک به داده کاوی می توان از هوش مصنوعی و اینترنت اشیا استفاده کرد. فناوری اینترنت اشیا و هوش مصنوعی همچنین تجارت را دگرگون کرده اند.

5 فرصت استثنایی برای راه اندازی کسب و کاربا هوش مصنوعی

اگرچه مردم در سراسر دنیا استفاده های مشابهی از هوش مصنوعی و اینترنت اشیا می کنند، اما به گفته Gaurav Belani، مسئول سئو و تحلیلگر بازاریابی محتوا در سایت the20media.com چگونگی استفاده از هوش مصنوعی و اینترنت اشیا در تجارت اهمیت زیادی دارد و می توان کاربردهای آن را تغییر داد.

به عبارت ساده تر، هوش مصنوعی می تواند به عنوان یک تکنولوژی درک شود که ماشین ها را قادر می سازد تا رفتار انسانی را به شیوه ای هوشمندانه تقلید کنند. این امر موجب هوشمندتر شدن در اجرای وظایف ماشین ها می شود. اینترنت شبکه ای از دستگاه ها و سنسورهای متصل به اینترنت است.

شما می توانید هر شیئی را به اینترنت وصل کنید؛ فرقی نمی کند که دستگاه قهوه ساز باشد یا هواپیما. در این گزارش 5 راهی که اینترنت اشیا دنیای کسب وکار را در سال 2019 تغییر داده است، بیان می کنیم:

ردیابی فهرستی و مدیریت کسب وکار

تجارت های مبتنی بر انبارداری از زمان اینترنت اشیا سود بسکمک می برند. اینترنت اشیا در تجارت امکان ردیابی موثر محصولات و مدیریت موجودی را فراهم کرده و به شما گزینه های کنترل شده ای می دهد. باید نرم افزار اینترنت اشیا و دستگاه های آن را در واحدهای ذخیره و انبارهایتان نصب کنید، سپس اینترنت اشیا به شما در مدیریت تغییرات موجودی کمک خواهد کرد.

ردیابی فهرستی و مدیریت کسب وکار با استفاده از اینترنت اشیا مسئله مهمی است. در خرده فروشی ها، تجارت های مربوط به هوش مصنوعی با فناوری سامانه بازشناسی با امواج رادیویی و فناوری کلود با یکدیگر لینک می شوند تا فهرست موجودی را ردیابی کنند .

به اشتراک گذاری داده ها

اگر شما مالک یک کسب وکار باشید، خواهید دانست که جمع آوری و تبادل اطلاعات برای عملکرد و رشد کسب وکار شما حیاتی است. اینترنت اشیا به طور کامل روش کنترل داده ها را تغییر داده است. نه تنها دسترسی بیشتر به داده های مصرفی را ارائه می دهد، بلکه ابزارهای بسته بندی می توانند الگوهایی را ردیابی و ثبت کنند که در آن یک کاربر با ابزارها تعامل دارد. زمانی که کاربران داده هایشان را به راحتی به اشتراک می گذارند، تجربه بهتری دارند زیرا کسب وکارها به راحتی می توانند رشد کنند .

بهبود تجربه مشتری

شیوه های بسکمک برای بهبود تجربه مشتری وجود دارد که شرکت ها از آن استفاده می کنند و چت باتز هوش مصنوعی یکی از آنهاست. شما می توانید چت باتز را طوری برنامه ریزی کنید که به مسائل مربوط به مشتریان رسیدگی کند.

برخلاف انسان ها، چت باتز قابلیت تعامل نامحدود با مشتریان را دارد. محققان براساس آمارهای به دست آمده پیش بینی می کنند که 85درصد کل تعاملات مشتریان تا سال 2020 توسط ماشین های هوشمند انجام می پذیرد.

فرآیند استخدام کارآمد

نمی توان انکار کرد که استخدام یکی از سخت ترین مراحل در هر کسب وکاری است. کارمندان تعیین کننده موفقیت یا شکست شرکت شما هستند. یکی از ابزارهای مفید برای پیشرفت فرایند استخدام، x.ai است. x.ai دستیار شخصی ای برای برگزاری جلسات شما ست که با استفاده از آن می توان جلسات استخدامی را برنامه ریزی کرد. علاوه بر x.ai ، هوش مصنوعی و اینترنت اشیا راه حل های دیگری برای استخدام مناسب ترین فرد ارائه می کنند.

داده کاوی

اپلیکیشن های کاربردی قادر به کشف سریع قضاوت ها در طول پردازش بیگ دیتا هستند و به عنوان یک کسب وکار، شما می توانید بینش هایی را که قبلا کشف نشده بودند، در بازار به دست آورید. با داده کاوی، شما می توانید پیش از اینکه رقیب تان کاری را انجام دهد، قدم های آینده اش را پیش بینی و با ایجاد یک ورودی کارآمدتر و سریع تر داده، تغییرات بازار را حدس بزنید.

علاوه بر این، داده کاوی به تحلیل عمیق تر از بازار هدف کمک بسزایی می کند. در حقیقت، داده کاوی روند عملیات به دست آوری داده ها را سریع تر کرده و شما می توانید به داده های بیشتری دسترسی پیدا کنید. داده کاوی به صاحبان مشاغل کمک می کند تا تصمیمات صحیحی درباره کسب وکارشان بگیرند و از اشتباهات پرهزینه اجتناب کنند.

منبع: مجله شنبه

به "5 فرصت استثنایی برای راه اندازی کسب و کاربا هوش مصنوعی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "5 فرصت استثنایی برای راه اندازی کسب و کاربا هوش مصنوعی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید