از بنز و بی ام و بهتر است ، عکس

به گزارش گالری ابزار زیبا، در سال های اخیر، بخش خودروهای لوکس به جایگاه جدیدی رسیده است. علاوه بر برندهای جدیدتر که در رتبه های بالاتری قرار گرفته اند، برندهای موجود مانند مرسدس بنز و کادیلاک همچنان مرزهای لوکس بودن را جابجا نموده اند.

از بنز و بی ام و بهتر است ، عکس

امیرمسعود عابدین: خودروهای لوکس، چه یک سدان یا یک SUV، گران تر از بیشتر خودروهای نو هستند و همین امر باعث می گردد تا مقدار اطمینانی که این خودروها ارائه می نمایند، موضوعی حیاتی در هنگام خرید در نظر گرفته گردد. خوشبختانه، بسیاری از برندهای خودروهای لوکس، معروفیت خوبی برای ساخت خودروهای قابل اعتماد دارند؛ اما بعضی از آنها نسبت به سایرین، ضعیف تر عمل می نمایند.

در اینجا قصد داریم تا نگاهی دقیق تر به برندهای خودروهای لوکس و نحوه رتبه بندی آنها در برابر یکدیگر از نظر قابلیت اعتماد و اطمینان بیندازیم.

پورشه، با 175 مشکل در هر 100 خودروی فراوری شده

یکی دیگر از برندهای آلمانی که جایگاه خود را در بخش خودروهای لوکس محکم نموده، پورشه است. به عنوان یک برند، تصویر پورشه عمدتاً حول خودروهای پرفورمنس آن مانند 911 و 718 ساخته شده است. تمرکز بیشتر این برند روی خودروهای لوکس پانامرا، تایکان، ماکان و کاین، پورشه را به یک برند واقعی تبدیل نموده است.

این خودروساز با امتیازات قابلیت اطمینانی که بدست آورده، بالاتر از رقبای آلمانی قدرتمند خود یعنی مرسدس بنز و بی ام و قرار می گیرد.

پورشه در حال حاضر دو مدل SUV لوکس ارائه می دهد: ماکان و کاین. ماکان، شاسی بلندی کوچکتر و نوتر از کاین است که در سال 2014 عرضه شد و اکنون در دومین فیس لیفت خود قرار گرفته است. از نظر قابلیت اطمینان، ماکان با امتیاز 84/100 در صدر کل ناوگان خودروهای لوکس پورشه قرار می گیرد. قیمت این خودرو از 60900 دلار (معادل 3 میلیارد و 720 میلیون تومان) آغاز می گردد.

تایکان تمام الکتریکی از زمانی که برای اولین بار در سال 2019 عرضه شد، یکی از محبوب ترین سدان های برقی بوده است. قیمت مدل 2024 از 90 هزار دلار (معادل 5 میلیارد و 490 میلیون تومان) آغاز می گردد، اما مدل کاملاً نو 2025 آن را به 99400 دلار (معادل 6 میلیارد تومان) افزایش می دهد. از نظر قابلیت اطمینان، تایکان با امتیاز 76 از 100 از سایر مدل های لوکس فاصله دارد.

جهت مشاهده فهرست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه فهرست قیمت روز خودرو در گالری ابزار زیبا مراجعه کنید.

5858

منبع: خبرآنلاین

به "از بنز و بی ام و بهتر است ، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از بنز و بی ام و بهتر است ، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید