عکس ، خودروی مجذوب کننده و قدرتمند مرسدس بنز در راه است

به گزارش گالری ابزار زیبا، مرسدس بنز ظاهراً در حال کار بر روی یک خودروی اسپرت ویژه و نو است. بازوی قدرتمند AMG در حال توسعه یک SUV الکتریکی اختصاصی با قدرتی بیش از هزار اسب بخار است که احتمالا در سال 2026 عرضه خواهد شد.

عکس ، خودروی مجذوب کننده و قدرتمند مرسدس بنز در راه است

امیرمسعود عابدین: این سوپر اس یو وی آلمانی ظاهراً به هیچ محصولی با برند بنز مرتبط نخواهد بود، چرا که از پلتفرم AMG.EA استفاده خواهد نمود. این خودرو تقریباً به اندازه Vision AMG است، بنابراین انتظار می رود که طول کلی آن حدود 200.0 اینچ و فاصله بین دو محور حدود 118.0 اینچ باشد. با توجه به ابعاد این شاسی بلند، می توان آن را رقیبی برای لوتوس التر، پورشه و بی ام و به حساب آورد.

مرسدس AMG احتمالا پیش نمایش شاسی بلند برقی پرچم دار خود را با یک خودروی مفهومی، قبل از معرفی مدل فراوریی در چند سال آینده ارائه می نماید. هنوز معین نیست که این خودرو چند موتور خواهد داشت، اما حداقل دو موتور برای آن در نظر گرفته شده است. طبق شنیده ها، مجموع خروجی موتورها به بیش از 1000 اسب بخار قدرت می رسد.

شایعات حاکی از آن است که مرسدس بنز تغییراتی را در کارخانه آلمانی خود در زیندلفینگن ایجاد نموده تا فراوری این SUV فوق العاده را انجام دهد.

جهت مشاهده فهرست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه فهرست قیمت روز خودرو در گالری ابزار زیبا مراجعه کنید.

5858

منبع: خبرآنلاین

به "عکس ، خودروی مجذوب کننده و قدرتمند مرسدس بنز در راه است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عکس ، خودروی مجذوب کننده و قدرتمند مرسدس بنز در راه است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید