استعفای شبانه فتح الله زاده در تلویزیون!

به گزارش گالری ابزار زیبا، علی فتح الله زاده بار دیگر و در یک برنامه تلویزیونی از مدیرعاملی باشگاه استقلال کناره گیری کرد.

استعفای شبانه فتح الله زاده در تلویزیون!

به گزارش ایرنا، علی فتح الله زاده که روزهای سختی را در باشگاه استقلال سپری می نماید، دوشنبه شب در گفت وگویی تلویزیونی توضیحاتی ارائه کرد.

وی گفت: اگر دوستان خصوصی سازی با من مشکل دارند، باشگاه استقلال را نکوبند.

فتح الله زاده توضیح داد: من می روم تا باشگاه بیش از این آسیب نبیند. همینجا استعفا می دهم و از مسوولان وزارت ورزش و دوستانم در هیئت مدیره می خواهم با این استعفا موافقت نمایند.

وی در خصوص مجوز حرفه ای باشگاه استقلال گفت: در این زمینه مسئله ای نخواهیم داشت. مدارک را بارگذاری می کنیم و مسئله ای نداریم. تنها مشکل ما استراماچونی است که باید آن صد میلیارد را تهیه و پرداخت کنیم.

فتح الله زاده اضافه نمود: در دورافتاده ترین روستا هم فهمیدند که ما نمی توانیم پول استراماچونی را تهیه کنیم و پیش دولت و مجلس رفتیم.

وی اضافه نمود: چرا یاری نکردند؟ من آمدم. من دائم گفتم و همه می دانستند. ما کوشش می کردیم. به پولادگر گفتم کوشش می کنیم تا روز آخر هم کوشش کردیم. از استرا مهلت می خواستیم نه اینکه پرداخت کنیم.

مدیرعامل استقلال تاکید نمود: اگر با من مشکل دارید استقلال را نزنید.آنهایی که من را بهانه کردند اگر ناراحت نشوند من می روم. زمانی من در استقلال صد هزار نفر تشویقم می کردند اما الان حیا کن رها کن می گویند. چه کسی این کار را کرد؟ من را قربانی کردند و در تله انداختند. طرفداران حق دارند.

وی در خصوص اینکه سازمان خصوصی در بیانیه ای اعلام نموده او باید چک پنج میلیارد تومانی را بازگرداند، گفت: با آقایان توافقاتی نموده بودیم و من هم گفتم چک را پس می دهم اما چون به قولشان عمل نکردند، چک را پس نمی دهم.

منبع: فرارو

به "استعفای شبانه فتح الله زاده در تلویزیون!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استعفای شبانه فتح الله زاده در تلویزیون!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید