اطلاعات تکمیلی از تویوتا E-Racer؛ مدل جذابی که قابل راندن نیست

به گزارش گالری ابزار زیبا، نمایشگاه خودرو توکیو 2019 که چندی پیش برگزار گردید، مکانی پرهیجان برای خودروسازان ژاپنی بود. شرکت های مختلف همچون هوندا ، میتسوبیشی، سوبارو و نیسان، محصولات و مدل های مفهومی جدیدی را در این نمایشگاه رونمایی کردند تویوتا نیز در این نمایشگاه حضور داشت و از مدل مفهومی جدید خودش، موسوم به تویوتا E-Racer رونمایی کرد. این خودرو، یک ماشین مسابقه علمی تخیلی است که جاه طلبی های این شرکت ژاپنی را اثبات می نماید.

اطلاعات تکمیلی از تویوتا E-Racer؛ مدل جذابی که قابل راندن نیست

ایده ساخت خودروهای برقی در سال های گذشته ثابت و بدون تغییر باقی مانده و تنها شاهد یک ارابه چهارچرخ و فرمان در این محصولات هستیم. اما تویوتا E-Racer راستای متفاوت را در پیش گرفته است. این خودرو با استفاده از یک عینک دیجیتالی، می تواند شما را به هر راستا مسابقه ای در دنیا و هر تاریخی که می خواهید ببرد. تویوتا گفت مشتریان تویوتا E-Racer می توانند به وسیله سیستم پیشرفته سفارشی سازی این خودرو، هر تجربه ای از مسابقات رالی که دوست دارند را داشته باشند، اما تویوتا E-Racer در دنیای واقعی قابل راندن نیست، و این موضوع خودرودوستان را به شدت آزار می دهد.

از نظر ظاهری، تویوتا E-Racer با هر خودرویی که تاکنون از تویوتا دیده ایم، متفاوت است. این محصول خودرویی تک نفره و اسپرت است که شکل مشابه خودروهای مسابقه ای را در چراغ های جلو رعایت نموده است. چراغ ها شبیه حرف C طراحی شده اند و در چهار گوشه خودرو قابل مشاهده هستند، علاوه برآن، یک آرم روشن در مرکز جلوپنجره قرار گرفته است.

تویوتا اعتقاد دارد که آینده صنعت اتومبیل سازی، به قابلیت های شخصی سازی این محصولات وابسته است. آکیو توودودا، مدیر عامل تویوتا در مراسم رونمایی از مدل مفهومی تویوتا E-Racer گفت: ما در آینده خودروهایی را خواهیم راند که شدیدا از نظر عاطفی به آنها وابسته هستیم، و این وابستگی به واسطه شخصی سازی بدست خواهد آمد. توودودا این خودروها را اسب های دوست داشتنی می نامد.

منبع: MOTOR1

منبع: دیجیکالا مگ

به "اطلاعات تکمیلی از تویوتا E-Racer؛ مدل جذابی که قابل راندن نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اطلاعات تکمیلی از تویوتا E-Racer؛ مدل جذابی که قابل راندن نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید