اعزام ماشین آلات سنگین شرکت نفت و گاز آغاجاری به شادگان

به گزارش گالری ابزار زیبا، مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری از اعزام ماشین آلات سنگین ترابری این شرکت به شادگان خبرداد.

اعزام ماشین آلات سنگین شرکت نفت و گاز آغاجاری به شادگان

ابراهیم پیرامون در تبادل نظر با گالری ابزار زیبا - اظهار کرد: بنا به درخواست ستاد بحران بخشی از ماشین آلات سنگین ترابری شرکت مستقر در شهرستان های حمیدیه، کارون و اهواز جهت خدمات رسانی به شهرستان شادگان اعزام شدند.

وی اضافه کرد: این ماشین آلات از ابتدای آغاز بحران و وقوع در استان خوزستان به مناطق سیل زده اهواز، حمیدیه، کارون و روستاهای همجوار اعزام شدند که پس از سرانجام ماموریت بنا به درخواست ستاد بحران به شهرستان شادگان اعزام شدند.

پیرامون توضیح داد: تا کنون با توجه به احتیاج شهرستان شادگان، چهار دستگاه کمرشکن، یک دستگاه بیل مکانیکی، دودستگاه لودر و دوستگاه ایسوزو اعزام شده است.

وی بیان نمود: این شرکت از آغاز بحران در استان خوزستان بیش از 25 دستگاه انواع ماشین آلات سبک و سنگین را به بیش از 20 نقطه از شهرستان ها و روستاهای سیل زده استان اعزام کرده که هم اکنون بخشی از آن در شادگان مشغول خدمات رسانی به مردم عزیز است.

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری اضافه کرد: شرکت آغاجاری ضمن هماهنگی با ستاد بحران مناطق نفتخیز جنوب، پشتیبانی وامدادهای خود را تا عادی شدن اوضاع در مناطق سیل زده ادامه خواهد داد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "اعزام ماشین آلات سنگین شرکت نفت و گاز آغاجاری به شادگان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعزام ماشین آلات سنگین شرکت نفت و گاز آغاجاری به شادگان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید