بازار 97 میلیارد دلاری در انتظار نانولوله های کربنی در سال 2030

به گزارش گالری ابزار زیبا، پیش بینی می گردد که پلاستیک ها و کامپوزیت ها به عنوان مواد غالب در صنایع مختلف ظاهر شوند، که عمدتاً ناشی از افزایش استفاده از پلیمرهای مهندسی شده و تقویت شده با نانولوله در بخش های خودرو و ساختمان در طول سال های 2023 تا 2030 است. انتظار می رود تقاضا برای این مواد به علت خواص استثنایی و تطبیق پذیری آنها افزایش یابد. پلاستیک ها که به علت دوام، انعطاف پذیری و ارزان بودن شناخته می شوند، کاربردهای گسترده ای در بخش های مختلف، از بسته بندی گرفته تا الکترونیک دارند.

بازار 97 میلیارد دلاری در انتظار نانولوله های کربنی در سال 2030

آمریکای شمالی در طول دوره پیش بینی رشد قابل توجهی در بازار نانولوله های کربنی تجربه می نماید، که در درجه اول به علت تمرکز تولیدنمایندگان در این منطقه است. بسیاری از تولیدنمایندگان برجسته صنعت پلاستیک و کامپوزیت پایگاه خود را در آمریکای شمالی مستقر نموده اند که به تسلط بر بازار این منطقه یاری می نمایند.

انتظار می رود بخش برق و الکترونیک در بازار نانولوله های کربنی در دوره پیش بینی شده رشد کند. این روند را می توان به خواص الکتریکی استثنایی پلاستیک ها و کامپوزیت ها نسبت داد که آنها را برای ساخت دستگاه های الکترونیکی بسیار مناسب می نماید. پلیمرهای مهندسی شده ویژگی های مطلوبی مانند استحکام دی الکتریک بالا، رسانایی الکتریکی کم و پایداری حرارتی عالی از خود نشان می دهند که آنها را برای کاربرد در صنایع برق و الکترونیک ایده آل می نماید.

بازارهای منطقه ای در آسیا-اقیانوسیه به عنوان سریع ترین رشد بازار نانولوله های کربنی ظاهر شده اند که عمدتاً ناشی از تقاضای قابل توجه در کشورهای در حال توسعه مانند چین، هند و تایوان است. این رشد را می توان به افزایش تقاضای این منطقه برای محصولات الکترونیکی نسبت داد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "بازار 97 میلیارد دلاری در انتظار نانولوله های کربنی در سال 2030" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازار 97 میلیارد دلاری در انتظار نانولوله های کربنی در سال 2030"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید