برانکو ایوانکوویچ: امیدها آینده فوتبال ملى ایران را رقم مى زنند

به گزارش گالری ابزار زیبا، سرمربى تیم فوتبال پرسپولیس با آرزوى موفقیت براى اعضاى تیم فوتبال امید ایران گفت: باید به موفقیت و درخشش این بازیکنان با استعداد با هدایت کادرفنى توانمند امیدوار باشیم.

برانکو ایوانکوویچ: امیدها آینده فوتبال ملى ایران را رقم مى زنند

به گزارش گالری ابزار زیبا و به نقل از سایت رسمى فدراسیون فوتبال، برانکو ایوانکوویچ در مورد حضورش در اردوى تیم امید گفت: با کمال افتخار به دعوت دوست خوبم کرانچار و فدراسیون فوتبال در میهمانى اعضاى تیم امید حاضر شدم و امیدوارم شاهد درخشش و موفقیت این تیم در مسابقات پیش رو باشیم.

برانکو اضافه کرد: این بازیکنان جوان در سال هاى آتى اعضاى تیم ملى فوتبال ایران خواهند بود و از امروز باید مأموریت مهم شان را در راستا افتخارآفرینى آغاز کنند. این بازیکنان آینده فوتبال ملى ایران را رقم مى زنند و اهالى فوتبال در انتظار درخشش آنها و همچنین صعود به المپیک هستند.

سرمربى تیم فوتبال پرسپولیس درباره مسابقات تیم امید که هفته نخست فروردین ماه سال جارى در تهران برگزار مى شود، گفت: بازیکنان جوان تیم امید در بازى هاى خانگى از حمایت و پشتیبانى هواداران انرژى مضاعفى مى گیرند. از طرف خودم، هواداران فوتبال را دعوت مى کنم تا در این راستا حامى تیم کشورشان باشند و از تیم امید برابر حریفانش در این مرحله حمایت کنند. مطمئن باشید که این تیم اگر مورد حمایت قرار گیرد مى تواند گام هاى بزرگى بردارد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "برانکو ایوانکوویچ: امیدها آینده فوتبال ملى ایران را رقم مى زنند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برانکو ایوانکوویچ: امیدها آینده فوتبال ملى ایران را رقم مى زنند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید