برای سهمیه المپیک خواهیم جنگید، هر بازی حکم یک فینال را دارد

به گزارش گالری ابزار زیبا، علی اصغر مجرد در مصاحبه با خبرنگاران، با اشاره به آخرین شرایط جسمانی اش پس از سرماخوردگی گفت: چیز خاصی نیست کمی علائم سرماخوردگی داشتم که خدا را شکر زیر نظر افروزی درمان شدم. پروسه درمان را طی می کنم و روز به روز بهتر می شوم. روز سه شنبه استراحت کردم و چهارشنبه نیز تمرین تیم ملی تعطیل بود، پنجشنبه تمرینات را شروع کردم و در حال حاضر شرایطم خوب است.

برای سهمیه المپیک خواهیم جنگید، هر بازی حکم یک فینال را دارد

ملی پوش والیبال در ادامه تاکید نمود: شرایط بدنی خوبی دارم به جز سرماخوردگی که باعث شد کمی بدنم ضعیف تر گردد هیچ مشکل خاصی وجود ندارد امیدوارم در مسابقات بازی های خوبی به نمایش بگذاریم و صددرصد سهمیه را کسب خواهیم کرد.

سرعتی زن تیم ملی درباره تاثیر عدم بازی تدارکاتی نیز گفت: بدون برگزاری بازی تدارکاتی وارد شدن به تورنمنت حساسی مانند انتخابی المپیک سخت است، تمام تیم ها برای دریافت تک سهمیه می جنگند و این سختی های خاص خود را دارد. بدون بازی تدارکاتی شاید در شروع مسابقات کمی ناهماهنگی در تیم وجود داشته باشد همانطور که می دانید دیدارهای تدارکاتی باعث رفع شدن نقاط ضعف می گردد.

وی در ادامه گفت: بازی های گروهی آسان نیستند و نباید هیچ یک از رقبا را دست کم گرفت، هر بازی برای ما حکم فینال را دارد از بازی های گروهی باید سفت و محکم مسابقات را شروع کنیم و تا انتها این رویه را ادامه دهیم تمام کوشش خود را خواهیم کرد تا سهمیه را به دست آوریم و تا آخرین لحظه برای سهمیه المپیک خواهیم جنگید.

منبع: خبرگزاری مهر

به "برای سهمیه المپیک خواهیم جنگید، هر بازی حکم یک فینال را دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برای سهمیه المپیک خواهیم جنگید، هر بازی حکم یک فینال را دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید