برترین زمان برای رزرو پروازهای مقرون به صرفه در تعطیلات

به گزارش گالری ابزار زیبا، خریداران توجه کنید! اگر می خواهید تعطیلات را با یک سفر مقرون به صرفه جشن بگیرید، بلیط پرواز خود را هم اکنون رزرو کنید زیرا قیمت ها از کمی قبل تر آغاز به افزایش نموده اند. ببینید در سابقه کدام کشورها افزایش قیمت زیاد ثبت شده است، آنگاه در پی راه هایی باشید تا معاملات خوبی انجام دهید؛ بله برای رزرو پروازهای مقرون به صرفه راهی هست اگر بجنبید! با خبرنگاران همراه باشید تا راه های خرید بلیط مقرون به صرفه هواپیما را بهتر بدانید.

برترین زمان برای رزرو پروازهای مقرون به صرفه در تعطیلات

هر گونه تاخیری می تواند هزینه داشته باشد

FareCompare داده های قیمت پروازهای هوایی 2016 آمریکا و استرالیا در طول دوره کریسمس را مورد آنالیز قرار داد (پروازهایی که در طول دو هفته آخر دسامبر انجام شد) نتیجه کلی این بود که افرادی که سال جاری تاخیر نمایند علاوه بر قیمت گزاف اصلی، می بایست یک افزایش هزینه روزانه را نیز متقبل شوند.

افزایش قیمت ها در شهرها: در اینجا یک نمونه از میانگین افزایش قیمت روزانه سال 2016 در پروازهایی که از چندین شهر تراز اول آمریکا انجام شد (از 1 اکتبر تا 24 دسامبر) در دسترس است: همه قیمت ها به دلار هستند.

آتلانتا، $5.21

دنور، $4.30

لس آنجلس، $4.18

بوستون، $3.64

نیویورک، $3.09

دالاس،$2.88

شیکاگو، $1.90

افزایش بلیط مقرون به صرفه هواپیما در مسیرها: در اینجا میانگین افزایش قیمت روزانه بزرگتری را در مسیرها شاهد هستید:

آتلانتا به دنور، $8.15

آتلانتا به نیویورک، $6.77

دنور به دالاس، $6.45

لس آنجلس به آتلانتا، $6.40

افزایش بلیط مقرون به صرفه هواپیما در استرالیا: پروازهای بین این شهرها، برخی از بالاترین میانگین افزایش قیمت روزانه را نشان داد:

پرت به بریزبن، $13.59

پرت به سیدنی، $9.97

ملبورن به بریزبن، $3.52

سیدنی به ملبورن، $2.23

ممکن است مبالغی دقیقا با این اندازه بپردازید یا شاید هم نپردازید ولی اگر به تاریخ نگاهی بیندازیم، متوجه می شویم قیمت ها بالا خواهند رفت و اتفاقا براساس یک روند روزانه بالا خواهند رفت.

برترین زمان رزرو پروازهای مقرون به صرفه

هم اکنون خریداری کنید: برترین پیشنهاد برای هر کسی که امیدوار است در طول تعطیلات پرواز کند این است که بلیط های خطوط هوایی را هم اکنون بخرد در طول فصل خرید و فروش بلیط ، بسیاری از مقرون به صرفهترین بلیط ها تنها در طول اکتبر در دسترس هستند؛ افزایش قیمت های روزانه معمولا با تعدادی از بزرگترین جهش های قیمتی که در اوایل دسامبر اتفاق می افتند، دنبال می شوند و رزرو پروازهای مقرون به صرفه را سخت میکند.

منتظر نمانید: خرید خود را تا اواخر نوامبر به تاخیر نیندازید. مسافران حرفه ای ممکن است فکر نمایند منتظر ماندن تا آخرین دقیقه قیمت ها را می شکند و خب، خیلی سال قبل، این موضوع برخی اوقات درست بود نه همواره. خرید بلیط مقرون به صرفه هواپیما لحظه آخری تعطیلات مثل زمانی که بابت اندکی بار اضافه، هزینه ای پرداخت نمی کردید، منقرض شده اند.

سه راه برای پیدا کردن سفر مقرون به صرفه

روی ناحیه ای که قصد دارید در دسامبر از آن تماشا کنید، کلیک کنید و ببینید مقرون به صرفه ترین روزها برای سفر مقرون به صرفه به مقصدتان کدام ها هستند. به علاوه، ببینید کدام خط هوایی معاملات بیشتری را برای پروازهایی که احتیاج دارید به شما پیشنهاد می نماید. نقشه Getaway جهانی اگر در خصوص زمان پروازتان انعطاف دارید، این نقشه به شدت برایتان سودمند است. ابتدا مبدا و ماهی که می خواهید سفر مقرون به صرفه کنید را اضافه نمایید و سپس روی Map It کلیک کنید و ببینید چه معاملاتی پیشنهاد می شوند. اگر شما نمی توانید دقیقا مطابق برنامه معامله ای که دوست دارید، پرواز کنید، ممکن است بتوانید یکی از آن روزها را پرواز کنید و کمی هم پول پس انداز نمایید.

قیمت ها را مقایسه کنید: چه برای پروازهای تعطیلات خرید می کنید یا برای سفر مقرون به صرفه در هر زمانی از سال، همواره قیمت ها را مقایسه کنید. همواره فقط یک خط هوایی برترین قیمت ها را ندارد، بنابراین اگر تنها به وب سایت یکی از آن ها مراجعه می کنید، گاهی ممکن است هزینه زیادی پرداخت کنید.

پس انداز بیشتر

کیف های سبک تر: بسیاری از خطوط هوایی برای آنالیز یک چمدان از 50 دلار یا بیشتر دریافت می نمایند ولی یک کیف چرخ دار معمولا رایگان است (با خط هوایی خود چک کنید تا مطمئن شوید یا چارت هزینه اسباب سفر را ببینید. حتی اگر می بایست برای یک کیف چرخ دار پولی بدهید، ارزشش را دارد برای اینکه آن را از شما نمی گیرند و زمانی را در انتظار برای به دست آوردن دوباره آن در بخش تحویل اسباب سفر از دست نخواهید داد.

حمل و نقل مقرون به صرفه تر: هواپیماها معمولا در طول دوران تعطیلات شلوغ هستند و گاراژهای پارکینگ ها می توانند به شدت گران باشند. پیشنهاد: به جای اینکه خودتان رانندگی کنید، یک تاکسی بگیرید، اوبر یا لیفت. یا از یک دوست یا همسایه بخواهید شما را به فرودگاه برساند؛ بعدتر که آن ها خواستند به فرودگاه بروند، این محبتشان را جبران کنید.

کارهای اولیه برای امنیت: آنالیز های امنیتی، به لطف مسافرانی که همه قانون ها از جمله مایعات در ظرف های بزرگتر از 3.4 اونسی را ممنوع نمی دانند، ممکن است بیشتر طول بکشد. بنابراین زودتر از معمول به فرودگاه بروید و بعدتر به محل بازرسی وسایل. نکته: به برنامه TSA PreCheck بپیوندید؛ خونسرد باشید و در صف بازرسی امنیتی خود جلو بروید.

همه را متوجه شدید؟ خوب است. همین حالا بلیط خود را خریداری کنید و یک تعطیلات خوب داشته باشید.

منبع: همگردی

به "برترین زمان برای رزرو پروازهای مقرون به صرفه در تعطیلات" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین زمان برای رزرو پروازهای مقرون به صرفه در تعطیلات"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید