تصاویر قاب های محافظ رسمی گلکسی زد فولد 4 و زد فلیپ 4 فاش شد

به گزارش گالری ابزار زیبا، کمتر از یک هفته تا برگزاری رویداد گلکسی آنپکد سامسونگ و معرفی گوشی های تاشوی تازه گلکسی زد فولد 4 و گلکسی زد فلیپ 4 زمان به جای مانده است. افشاگران تقریباً همه اطلاعات و مشخصات این گوشی ها را به اشتراک گذاشته اند. اما به تازگی تصاویر قاب های محافظ رسمی این گوشی های تاشو در شبکه های اجتماعی دست به دست می گردد که در ادامه به آنالیز آن ها خواهیم پرداخت.

تصاویر قاب های محافظ رسمی گلکسی زد فولد 4 و زد فلیپ 4 فاش شد

بسیاری از کاربران و تحلیلگران حوزه گوشی های هوشمند امید زیادی به نسل نو گوشی های تاشوی سامسونگ دارند. به طور کلی از لحاظ ظاهری این گوشی ها تغییرات بارزی نسبت به نسل قبلی خود ندارند، اما از لحاظ نرم افزاری بهبودهایی در آن ها ایجاد شده که به طور کلی عملکرد بهتری را نسبت به نسل قبلی خود به کاربران ارائه خواهند داد.

این روزها کاربران به دلایل مختلفی از قاب های محافظ برای گوشی های هوشمندشان استفاده می نمایند. باید اشاره کنیم که گلکسی زد فولد و فلیپ به علت ماهیت تاشو بودنشان، ذاتاً کار ساخت قاب برای سازندگان لوازم جانبی گوشی های هوشمند را بسیار سخت تر نموده اند. سامسونگ که این موضوع را می داند، اول از همه دست به کار شده و مجموعه قاب های رسمی گلکسی زد فولد 4 و زد فلیپ 4 را طراحی و فراوری نموده است.

تصاویر این قاب های محافظ قبل از رونمایی رسمی از نسل نو گوشی های تاشو سامسونگ در یک فروشگاه اینترنتی به اشتراک گذاشته شده که کاملاً با تغییرات ظاهری آن ها مطابقت می نماید. اول از همه باید به قاب براق و چرمی گلکسی زد فلیپ 4 اشاره کنیم که در سه رنگ مختلف به کاربران عرضه می گردد. این قاب محافظ بعلاوه از لولای این گوشی تاشو محافظت می نماید و بند چرمی، آن را در صورت بسته شدن به طور کامل می پوشاند.

سامسونگ بعلاوه برای این گوشی نوترین نسل از قاب های سیلیکونی بند دار را ارائه نموده که از قسمت بالایی قاب به وسیله حلقه ای عبور می نماید و هنگام استفاده از گوشی آن را سفت نگه می دارد. این قاب در دو رنگ مشکی با بند سبز و سفید با بند نارنجی عرضه می گردد. بعلاوه قیمت قاب های سیلیکونی بند دار از 36.16 یورو و قیمت بندهای چرمی این گوشی نیز از 72.84 یورو شروع می گردد.

در خصوص پرچم دار تاشوی سامسونگ یعنی گلکسی زد فولد 4 باید اشاره کنیم که سامسونگ چند قاب محافظ بسیار ظریف را برای این گوشی هوشمند در نظر گرفته است. اول از همه باید به قاب های استند دار این گوشی تاشو اشاره کنیم که زمانی که گوشی هوشمند شما کاملاً باز است، شما می توانید با استفاده از استند این قاب به برترین شکل ممکن از گوشی بهره ببرید. این قاب محافظ بسیار کاربردی ظاهراً در دو رنگ طلایی و مشکی در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

غول فناوری کره ای بعلاوه برای این گوشی نیز قاب های سیلیکونی بند دار را فراوری نموده که در دو رنگ مشکی با بند سبز و سفید با بند نارنجی به فروش خواهد رسید. البته شایان ذکر است که به جای بند متحرک، این قاب ها دارای بندی ثابت با ظاهر شیک هستند که از پایین به بالا کشیده شده و در صورت باز شدن کامل نمایشگرها، امکان جابجایی آسان گوشی را فراهم می نماید.

پیش تر سامسونگ برای گلکسی زد فلیپ 3 نیز چنین قاب محافظی را ارائه نموده بود، اما این اولین باری است که این قاب های محافظ برای سری فولد عرضه می شوند. قیمت این قاب ها نیز در حدود 43 یورو خواهد بود. در نهایت باید اشاره کنیم که قیمت های مذکور، صرفا برای یک فروشگاه آنلاین ثالث است اما احتمال می رود که سامسونگ هنگام عرضه گوشی های تاشوی خود، این قاب ها را با تخفیف در اختیار کاربران قرار دهد.

منبع:

منبع: دیجیکالا مگ

به "تصاویر قاب های محافظ رسمی گلکسی زد فولد 4 و زد فلیپ 4 فاش شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصاویر قاب های محافظ رسمی گلکسی زد فولد 4 و زد فلیپ 4 فاش شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید