اپل جایگاه اول بازار موبایل را از دست داد

به گزارش گالری ابزار زیبا، سامسونگ به لطف گوشی های پرچمدار جدیدش توانست به طور موقتی جایگاه اول بازار موبایل را از اپل پس بگیرد.

اپل جایگاه اول بازار موبایل را از دست داد

به گزارش گالری ابزار زیبا ، سامسونگ توانست در فوریه 2024 (بهمن و اسفند 1402) از نظر اندازه فروش ماهانه گوشی های هوشمند از اپل پیشی بگیرد؛ اتفاقی که در پنج ماه اخیر بی سابقه بوده است. اپل در سال 2023 از نظر حجم کلی عرضه، بالاتر از سامسونگ قرار گرفته بود.

براساس گزارش زومیت، مجموع فروش گوشی سامسونگ در فوریه 2024 به 19.69 میلیون دستگاه رسید. اپل در مدت مشابه 17.41 میلیون گوشی آیفون فروخت.

فروش سری گلکسی S24 در بازه زمانی یادشده معادل 6.53 میلیون دستگاه بود که سهم 20 درصدی از فروش جهانی سامسونگ در ماه فوریه را به خود اختصاص داد. در اروپا، سامسونگ با داشتن سهم 34 درصدی از کل فروش گوشی های هوشمند جایگاه برتر خود را حفظ کرد.

بخش زیادی از موفقیت سامسونگ به سری گلکسی S24 و هوش مصنوعی مربوط می گردد. این فناوری یکی از نقاط قوت اصلی برای خرید گوشی های نو سامسونگ به وسیله کاربران است.

هوش مصنوعی، سامسونگ را قادر ساخت تا سهم بازار خود را در ایالات متحده به اندازه 16 درصد رشد دهد و به 36 درصد برساند.

سامسونگ قابلیت های هوش مصنوعی را افزون بر سری گلکسی S24 برای سری گلکسی S23، گلکسی زد فولد 5 و گلکسی زد فلیپ 5 و سری گلکسی تب S9 ارائه نموده است. باید دید اپل با معرفی سری آیفون 16 جنگ در قلمرو هوش مصنوعی را چگونه پیش می برد.

5858

منبع: خبرآنلاین

به "اپل جایگاه اول بازار موبایل را از دست داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اپل جایگاه اول بازار موبایل را از دست داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید