جایگاه های CNG مشهد تعطیل شدند

به گزارش گالری ابزار زیبا، از روز گذشته جایگاه های CNG مشهد به علت کمبود گاز تعطیل شدند.

جایگاه های CNG مشهد تعطیل شدند

به گزارش ایسنا، رئیس انجمن صنفی جایگاه داران CNG خراسان رضوی گفت: از دیشب جایگاه های CNG شهرستان های استان به علت افت شدید فشار گاز تعطیل شده بود، اما امروز صبح بیشتر جایگاه های CNG مشهد از مدار خارج شده است.

محمدرضا رضوی راد با اشاره به افت شدید فشار گاز در تمام جایگاه های CNG در مشهد و خراسان رضوی اظهار کرد: بر اثر افت فشار گاز تمام جایگاه های CNG در مشهد و استان تعطیل شده است. شرکت گاز در بعضی از جایگاه ها به علت افت فشار گاز دستور تعطیلی جایگاه را داده است.

وی اضافه کرد: از دیشب جایگاه های CNG شهرستان های استان تعطیل شده بود، اما امروز صبح بیشتر جایگاه های CNG مشهد از مدار خارج شده است. اگر فشار ورودی گاز به زیر 9 بار برسد، جایگاه خود به خود تعطیل می گردد و این مساله در بعضی از جایگاه ها اتفاق افتاده است.

رئیس انجمن صنفی جایگاه داران CNG خراسان رضوی با اشاره به ادامه دار بودن موج سرما اضافه کرد: محتمل است تا شنبه هفته آینده جایگاه های CNG استان تعطیل باشند.

رضوی راد با اشاره به وجود صف های طولانی در جایگاه های مشهد طی 24 ساعت گذشته بیان نمود: به علت افت فشار گاز ورودی و یخ زدگی مسیر ها سوخت رسانی به تعداد کمی خودرو در ساعت صورت می گرفت.

وی اضافه کرد: در گذشته اطلاع رسانی به جایگاه های CNG انجام شده بود، اما امروز قطع گاز در جایگاه های مشهد ناگهانی و بدون اطلاع رسانی قبلی بوده است. وقتی کسب و کاری تعطیل می گردد، هزینه های ثابت و سربار باقی خواهد ماند، اما کسی در این زمینه جوابگو نیست.

منبع: فرارو

به "جایگاه های CNG مشهد تعطیل شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جایگاه های CNG مشهد تعطیل شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید