جشن عاطفه و مهرورزی در هزار مدرسه کردستان برگزار گردید

به گزارش گالری ابزار زیبا، مدیرکل کمیته امداد استان کردستان، گفت: جشن عاطفه ها در هزار مدرسه استان کردستان با هدف یاری به دانش آموزان نیازمند برگزار گردید.

جشن عاطفه و مهرورزی در هزار مدرسه کردستان برگزار گردید

به گزارش گالری ابزار زیبا، محمد رسول شیخی زاده، امروز در آیین جشن عاطفه ها در مدرسه آموزگار سنندج، اظهار کرد: امروز دومین مرحله از جشن عاطفه ها هم زمان با سراسر کشور در هزار مدرسه استان کردستان و با مشارکت و همکاری آموزش وپرورش و سازمان دانش آموزی برگزار شد.

وی اضافه نمود: 15 هزار دانش آموز نیازمند در استان کردستان شناسایی شده که این جشن هم با هدف یاری به تأمین مایحتاج تحصیلی این دانش آموزان برگزار شد.

مدیرکل کمیته امداد استان کردستان، اعلام کرد: یاری های جمع آوری شده در هر مدرسه توسط معلمان و اولیا برای دانش آموزان محروم و نیازمند همان مدرسه هزینه و توزیع خواهد شد.

شیخی زاده با اشاره به اینکه در شش ماهه نخست سال جاری 46 میلیارد تومان یاری در سر فصل های زکات، صدقه، اکرام ایتام و مراکز نیکوکاری به وسیله خیران به نیازمندان یاری شده است، گفت: با وجود همه مسائل مالی مردم، یاری های مردمی سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته 33 درصد رشد داشته است.

وی توضیح داد: شرعاً و قانونا حق جابه جایی این یاری ها به محل دیگری را نداریم و در همان روستا و یا شهر جمع آوری شده هزینه خواهد شد.

مدیرکل کمیته امداد استان کردستان، در ادامه با اشاره به اینکه کمیته امداد استان کردستان در شش ماهه نخست سال جاری خدمات ارزشمندی به نیازمندان ارائه داده است، اضافه نمود: 140 هزار نفر و حدود هشت درصد جمعیت این استان تحت حمایت کمیته امداد هستند که 30 هزار نفر را زنان سرپرست خانوار تشکیل می دهد.

شیخی زاده با اشاره به اینکه سال جاری 542 میلیارد تومان اعتبار به کمیته امداد استان کردستان اختصاص داده شده است، اظهار داشت: این اعتبار در کنار یاری های مردمی برای نیازمندان و مددجویان تحت حمایت هزینه می گردد.

مدیرکل کمیته امداد استان کردستان، ضمن اشاره به خدمات ارائه شده کمیته امداد کردستان برای نیازمندان در سالجاری، مطرح نمود: تأمین هزار و 300 مورد یاری هزینه ازدواج به مبلغ دو میلیارد و 700 میلیون تومان، پرداخت یاری هزینه درمانی دو هزار و 500 بیمار صعب العلاج و خاص و زمین گیر، پرداخت 37 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به هزار و و 200 نفر، ساخت و خرید 93 واحد مسکن روستایی، تعمیرات 180 واحد مسکن و پرداخت حق بیمه سه هزار و 200 مددجو بخشی از خدمات ارائه شده در شش ماهه نخست سال جاری است.

وی یادآور شد: همه اقشار جامعه باید نسبت به نیازمندان توجه کنند و نسبت به آنها احساس مسئولیت داشته باشند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "جشن عاطفه و مهرورزی در هزار مدرسه کردستان برگزار گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جشن عاطفه و مهرورزی در هزار مدرسه کردستان برگزار گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید