رضا درویش احضار شد

به گزارش گالری ابزار زیبا، هرچند پرسپولیس و سپاهان در هفته بیست و نهم لیگ برتر با کسب پیروزی های پرگل مقابل گل گهر و پیکان لحظات شیرینی را برای طرفداران خود رقم زدند اما بلافاصله با به صدا درآمدن سوت خاتمه بازی این دو تیم، بار دیگر جنگ رسانه ای بین باشگاه تهرانی و اصفهانی شروع شد و به اوج رسید؛ تا جایی که حتی فدراسیون فوتبال هم به آن ورود کرد.

رضا درویش احضار شد

پرسپولیس در حال حاضر با 63 امتیاز صدرنشین لیگ برتر است و سپاهان با 62 امتیاز در رده دوم قرار گرفته است. بازی های هفته سی ام و سرانجامی لیگ که روز پنجشنبه برگزار می گردد، سرنوشت قهرمان لیگ را معین خواهد نمود.

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ایران ابلاغیه ای برای مدیرعامل باشگاه پرسپولیس صادر کرد.

به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ایران گفت: با توجه به شکواییه انجام شده از سوی باشگاه سپاهان به طرفین، از سوی رضا درویش، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس ابلاغ می گردد که نامبرده ظرف مهلت 48 ساعت دفاعیات کتبی خود را به کمیته انضباطی ارسال کند.

در استادیوم آزادی هم رضا درویش، مدیرعامل پرسپولیس در جمع گالری ابزار زیبا به ادعای ژوزه مورایس سرمربی سپاهان در نشست خبری قبل از بازی با پیکان پاسخ داد و او را مطیع اوامر باشگاه سپاهان دانست.

درویش گفت: طفلک مورایس بازیکنان ما را نمی شناسد، حتی اگر از او بپرسید شاید 10 بازیکن کشور خودش را هم نشناسد، اما خوراک ناسالم را به این طفلی می دهند، مورایس نیز حقوق بگیر است و اگر مطیع اوامر و جوابگوی درخواست های آنها نباشد، شاید برای فصل آینده اش مشکل ایجاد گردد. شما دیدید امروز همان مربی ای که مورایس از او نام برد، نتیجه متفاوتی مقابل سپاهان گرفت. در غیر این صورت نباید این تیم برنده می شد. به نظر من نباید این مسائل را دستاویز قرار بدهند. اتکای ما به خدا است و او ما را کمک می نماید.

دقایقی بعد از صحبت های رضا درویش، باشگاه سپاهان بیانیه ای را صادر و تاکید نمود که از مدیرعامل پرسپولیس شکایت خواهد نمود.

ساعاتی بعد از سرانجام بازی های هفته بیست و نهم و بیانیه باشگاه سپاهان، این بار نوبت باشگاه پرسپولیس بود که با رقیب اصفهانی خود مقابله به مثل کند. پرسپولیس هم با انتشار بیانیه ای در ساعات نخست بامداد شنبه گفت که از سرمربی و بازیکن سپاهان شکایت می نماید.

منبع: فرارو

به "رضا درویش احضار شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رضا درویش احضار شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید